15
5138
0
1 سال پیش
پوستر شخصیت‌های فیلم Avatar: The Way of Water منتشر شد: همانطور که می دانید در آستانۀ اکران جدیدترین «جیمز...

پوستر شخصیت‌های فیلم Avatar: The Way of Water منتشر شد: همانطور که می دانید در آستانۀ اکران جدیدترین «جیمز کامرون» و مورد انتظار ترین فیلم سال یعنی آواتار: آب راه (Avatar: The Way of Water 2022) هستیم که ادامه یست بر فیلم آواتار (Avatar 2009). اخیراً چند پوستر جدید از شخصیت های این فیلم منتشر شده است که ترکیبی هستند از شخصیت های جدید و چهره های آشنا. می توانید این پوستر ها را در پایان این خبر مشاهده کنید.

 

این نه پوستر جدید در توییتر رسمی دیزنی منتظر شده اند و احساسات مختلف شخصیت های فیلم را نشان می دهند. در بین این پوستر ها می توانیم چهرۀ شخصیت «جیک سالی» با بازی «سم ورثینگتون» را ببینیم و همچنین شخصیت «نیتیری» با بازی «زوئی سالدانیا» که هر دو با چهره های جدی به دوردست خیره شده اند.

 

این فیلم قرار است در تاریخ 16 دسامبر سال 2022 بر رو پرده های سینما برود و اخیراً «جان لاندو» تهیه کننده این فیلم عکسی را منتشر کرده که خودش و عوامل این فیلم از جمله «جیمز کامرون» در آن دیده می شوند و درحال جشن گرفتن پایان پس تولید این فیلم هستند.

 

این فیلم اتفاقات ده سال بعد از فیلم اول را روایت می کند، جیک سالی به همراه خانوادۀ جدیدش در سیاره پاندورا در حال زندگی است و وقتی تهدیدی آشنا برای پایان دادن به آنچه که قبلاً شروع شده است باز می گردد جیک باید با نیتیری و ارتش ناوی برای مراقبت از سیاره اش همکاری کند.

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن‌ها کلیک کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید