10
5466
0
1 سال پیش
فروش موفق قسمت سوم مجموعه‌ فیلم‌های Ant-Man در اولین روز اکران: پس از مدت ها انتظار بلاخره فیلم مرد...

فروش موفق قسمت سوم مجموعه‌ فیلم‌های Ant-Man در اولین روز اکران: پس از مدت ها انتظار بلاخره فیلم مرد مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023) اکران شد و رسماً فاز پنجـم دنیای سینمایی مارول را آغاز کرد. همانطور که پیش بینی میشد این آغاز یک آغاز قدرتمند بوده است. این فیلم در روز پیش نمایش خود موفق شده است که فروشی 17.5 میلیون دلاری را تجربه کند.

 

در این قسمت اسکات لانگ، هوپ ون داین، هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریبی رو به رو می شوند و ماجراجویی آن ها از آن چیزی که فکر می کردند فراتر می رود.

 

با توجه به این آغاز می توان پیش بینی کرد که این فیلم در اولین آخر هفته اکرانـش بتواند به فروشی 95 تا 100 میلیون دلاری دست یابد که مقداری از عدد پیش بینی شدۀ 120 میلیون دلار کمتر است. با این حال قسمت اول این فیلم یعنی (Ant-Man 2015) در اولین آخر هفته خود فروشی 57 میلیون دلاری داشت و قسمت دوم این فیلم با نام (Ant-Man and the Wasp 2018) فروشی 75 میلیون دلاری را تجربه کرد و می توان گفت که این فیلم از دو قسمت پیشن خود موفق تر خواهد بود.

 

همچنین پیش بینی می شود که این فیلم در اولین هفته اکران جهانی خود بتواند به فروشی 255 میلیون دلاری در سرتاسر دنیا را تجربه کند که 35 تا 55 میلیون دلار این فروش تنها از فروش کشور چین به دست خواهد آمد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به «پل راد»، «اوانجلین لیلی»، «مایکل داگلاس»، «میشل فایفر»، «کاترین نیوتون» و «جاناتان میجرز».

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید