84
44010
37
9 ماه پیش
اولین تریلر رسمی فیلم جدید جنگیر: معتقد (The Exorcist: Believer) منتشر شد. این فیلم به کارگردانی دیوید گوردون گرین...

اولین تریلر رسمی فیلم جدید جنگیر: معتقد (The Exorcist: Believer) منتشر شد. این فیلم به کارگردانی دیوید گوردون گرین و با بازی ستارگانی همچون لسلی اودم جونیور، الن برستین و جنیفر ندلز در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ اکران خواهد شد. در ادامه برای دیدن این تریلر به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی با دیجی موویز همراه باشید.

 

پنجاه سال از پخش اولین قسمت از سری فیلم‌های جن‌گیر گذشته است. قسمت اول این فیلم توسط ویلیام فریدکین ساخته شده بود و حسابی بینندگان را دچار ترس و وحشت کرد. حال پس از ۵۰ سال، الن برستین برای بازی مجدد در نقش کریس مک نیل با قسمت ششم این فیلم برمیگردد. یونیورسال پیکچرز به تازگی اعلام کرده است که قسمت هفتم این فیلم هم در حال ساخت است و قرار است در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۴ و با نام جنگیر: فریبکار پخش شود. 

 

در فیلم جنگیر ۶ ما شاهد تسخیر دو خواهر بعد از گم شدن آنها در جنگل هستیم. در زمان اکران اولین نسخه‌ی این فیلم گزارشاتی مبنی از حمله قلبی، سقط جنین و… بعد از دیدن این فیلم داده شد و همین امر باعث شد تا حسابی برای این فیلم جنجال به پا شود. در همان سال فیلم جنگیر توانست نامزد دریافت بهترین فیلم را در اسکار کسب کند و دو جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین صدا را دریافت کند. پس از آن برای این فیلم ۴ دنباله‌ی دیگر ساخته شد که زمان ساخت و پخششون با هم دیگر فاصله‌ی کمی داشت. اما ساخت قسمت جدید این فیلم با ۵ نسخه‌ی قبلی خود بسیار فاصله داشته.

 

در قسمت ششم جنگیر با ویکتور آشنا میشویم که از زمان مرگ همسرش ۱۲ سال می‌گذرد. و او مجبور شده است دخترشان، آنجلا را به تنهایی بزرگ کند. روزی آنجلا و دوستش کاترین در جنگل ناپدید می‌شوند و بعد از سه روز آنها را پیدا می‌کنند در حالی که هیچکدام از آنها چیزی یادشان نمیاید. بعد از پیدا شدن این دو کودک زنجیره‌ای از اتفاقات ترسناک پیش میاید که ویکتور را مجبور می‌کند تا به دنبال شخصی بگردد که این اتفاقات را تجربه کرده است و بتواند با آن مقابله کند. آن شخص کسی نیست جز کریس مک نیل!

 

علاقه‌مندان به فیلم‌های ترسناک باید تا تاریخ ۲۱ مهر ماه منتظر پخش این اثر بسیار جذاب و هیجانی باشند.

 

نظرات کاربـران

37
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • آرمان
    (6 ماه پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    کی اکران میشه

  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (6 ماه پیش)

    با تمام وجود منتظرتم

  • seven
    گزارش اسپویل
    (7 ماه پیش)

    لامصب موزیکش وای وای وای تنهایی موزیکش به فیلم ترسناک های جدید می ارزه خدایی

  • Sahel_M21
    گزارش اسپویل
    (7 ماه پیش)

    موافقم سیاه پوستا زیادی شدن تو فیلما دیگه از اونور بوم افتادن میگن بخاطر قدرت گرفتن چپ ها و گلوبالیسته که همچی شده همجنسگرای و گیر دادن بیش از حد به سیاه پوستا

  • Sahel_M21
    گزارش اسپویل
    (7 ماه پیش)

    ولی من از evil dead rise واقعااااا ترسناکتر ندیدم تو فیلمای جدید ولی جنگیرم بچه بودیم واقعا می ترسوندمون

    • seven
      گزارش اسپویل
      (7 ماه پیش)

      ینی میگی evil dead از جنگیر ترسناک تره؟؟؟خخخ

  • rozita
    گزارش اسپویل
    (8 ماه پیش)

    وای وای وای فقط موزیک لعنتی اش.موهای بدنت تمام سیخ میشه. انگار با این موسیقی اش میبرنت به همون فضا. پنجاه سال. یا خدا از اولین قسمت جن گیر گذشته. باورم نمیشه. یعنی واقعا هولناک ترین اش بعد اینهمه سال بازم همون پارت اولش. خیلی دوست دادم این و هم ببینم. مرسی digimovie عزیز.

  • Garsia jownz
    گزارش اسپویل
    (8 ماه پیش)

    نژاد پرست نیستم ولی انتخاب این همه بازیگره سیاه پوست ت این فیلم باعث میشه خیلی کمتر از نسخه ی اولی ب چشم بیاد

    • rozita
      گزارش اسپویل
      (8 ماه پیش)

      یه جورایی اغلب فیلم ها و سریال ها شده همش سیاه پوستی و نژاد پرستی و. یا همجنس گرایی .. کسایی که از قدیم فیلم و سریال دارم میبینن تغییرات و متوجه میشن. نتونستن همه این ها رو کنار هم بزارن. همش انگار تو جنگ ان باهم تا برتری شون و نشون بدن. باعث افت شده.