کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez50.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.

دانلود سریال Why Didnt They Ask Evans با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
7/109.3K Votes

دانلود سریال Why Didnt They Ask Evans?

12 Comments
4.13 از 15 امتیاز
وضعیت: تمام شده (1 فصل)

نظرات کاربـران

12
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
مرتب‌سازی:
  • asalbagherian
    گزارش اسپویل
    (1403/07/06)

    بنظرم سریال کمبودهایی داشت بنظرم اول باید کتاب خونده بشه تا سریال کاملا مفهوم باشه . بازی ها کیفیت ساخت لوکیشن ها خوب بود.

  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (1403/06/28)

    بسیار بد ساخت و بد بازیگر حیف داستان

  • aventoos
    گزارش اسپویل
    (1402/03/30)

    سریال خیلی خوش ساخت و جالبی بود ، متظره ادامشم

  • aventoos
    گزارش اسپویل
    (1402/02/29)

    موضوع سریال معمایی و جذاب بود ، بازی ها خوب . من و که درگیر خودش کرد

  • maral8
    گزارش اسپویل
    (1401/07/25)

    گنگ ساخته شده.

  • kve
    گزارش اسپویل
    (1401/04/23)

    will poulter که عکسش روی پوستر هم هست. توی سریال بچه‌های جزیره نبود؟ دهه ۶۰ به قبل شاید یادشون باشه

  • MR. Nazem
    (1401/02/12)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    به نطر من سریال از نظر سخت افزار خوب بود . یعنی فیلمبرداری و کارگردانی.. ولی فیلمنامه و دیالوگ های کلیشه ای ، طنز همیشه وفادار به سبک بریتیش که سرشار از ادب و تشریفاتی است و ساختار سریال خیلی به چارچوب کارهای انگلیسی وفادار و پایبند بوده. آگاتا کریستی رمان این قصه رو نوشته. درسته که یکی از بهترین و ماندگارترین نویسنده های جناییه ولی دلیل بر این نیست که بی برو برگشت همیشه خوب باشه همیشه هر هنرمندی که میشناسیم کار خوب و کار ضعیف در کارنامه اش هست. هیچکس کامل و پرفکت نیست.. به نظرم این داستان خیلی حفره داره. و فقط مناسب همون کتاب هست. نکات قابل توجه : نویسنده و کارگردان سریال هیو لاوری یا همان دکتـــــر هاوس دوست داشتنی و محبوب هست و خودش هم قسمت سوم بازی می کنه.. در کل کار جذابی نبود از نظر من. هرچند شاید این سبک بریتیش هم مخاطبین خاص خودش رو داره هرچند هرکول پوآرو و شرلوک هلمز قدیمی رو دیدم. ولی همچنان نظرم اینه این کار نقاط ضعف زیادی داشت. ولی در تصویر برداری و فیلمبرداری واقعا خوب و تمیز کار کرد…اما در یک کلمه بخوام این سریال رو توصیف کنم میگم ” مصنـــــوعی” . بسیار کار مصنوعی و کلیشه ای هست از ارتباط میان کاراکتر ها تا گفتگوی بینشون و حل معمای داستان…

  • firoozde
    گزارش اسپویل
    (1401/02/08)

    به نظر من که اصلا خوب نبود. نسخه سینمایی و کتابش به مراتب از این سریال قشنگ تره

  • sahar1352
    گزارش اسپویل
    (1401/02/06)

    کلاً چند قسمت هست؟

    • MR. Nazem
      گزارش اسپویل
      (1401/02/08)

      همین 3 قسمته

  • alen2667
    گزارش اسپویل
    (1401/02/04)

    تا الان که عالی بوده

  • Ye roze dige
    گزارش اسپویل
    (1401/02/01)

    خوش ساخت،بازي عالي،دكور و لباس به تناسب زمان فيلم فوق العاده.لهجه انگليسي.واي خيلي خوبه