دانلود سریال Them با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
7.4/1021.7K Votes

دانلود سریال Them

28 Comments
3.85 از 13 امتیاز
وضعیت: پایان فصل دوم

نظرات کاربـران

28
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Saharr23
    گزارش اسپویل
    (2 روز پیش)

    در قرن بیست و یکم این موضوع کمی کلیشه ای شده، و فقط پشتش یک سیاست پنهان نهادینه شده، موضوع محدود به رنگ و نژاد و دین و مذهب نیست، شاید قشنگ تر بود که معنای اصلی سریال این بود که انسان ها چشم دیدن موفقیت های یکدیگر رو ندارند…نه بحث نژاد پرستی، به اندازه ی کافی در گذشته آثار درخوری به این موضوع اشاره کرده، در هر صورت سیاست این فیلم از این بحث جدا و تأمل برانگیزه!

  • Goliiiii
    گزارش اسپویل
    (3 روز پیش)

    دوستان آیا داستان این فصل به فصل قبل ربط داره؟

  • mohamadreza_hey
    گزارش اسپویل
    (3 روز پیش)

    فصل اول خیلی خسته کننده و تو مخمه ولی فصط دومش واقعا جذابه

  • rahmansharifi57
    گزارش اسپویل
    (4 روز پیش)

    دیگه شورش و در آوردن انقدی که به این سیاه پوستها یا همین رنگین پوستها بها میدن تو امریکا که به خود سفید پوستها نمیدن بنده نجات پرست نیستم تو یه برهه بهشون سخت گذشت اونم واسه اینکه هنوز جا نیافتاده بود برابری و اینکه همه ما آنسان هستیم و برابر اما دلیل نمیشه هر چی اینا بگن درست باشه بد خوب تو هر قشری هست همه سریالها طرف سیاه پوستا هستن و یا ازشون یادمیشه اقا این همه به ما جفا شد اینجا یکی به کتفش هم نبود انقدی که اینا دنبال مظلوم نمایی هستن هیچ قومی نیست تمام کمپانیها بزرگ هم طرفشون چی میخواین؟

    • Metro
      گزارش اسپویل
      (1 روز پیش)

      دقت کنید این موضوع فقط در سینما هست. در جامعه واقعی آمریکا و بقول خودمون کف خیابون، هنوز اون نگاه و تبعیض به سیاهپوستان وجود داره و اصلن هیچ شباهتی به سینمای این روزها ( که دیگه نقش سیاهپوست بد نداریم ) وجود نداره. ازدواج بین سفید و سیاه هنوز هم خیلی نادر هست در ایالات متحده ( برعکس فیلم و سریال‌های این چند سال خیر که توشون خیلی زیاد ازدواجِ سیاه و سفید رو‌ میبینم ) . علتِ ساخت اینگونه فیلم‌ها هم اینه که همچنان این تبعیض نژادی در کف جامعه وجود داره.

  • Ameralav
    گزارش اسپویل
    (6 روز پیش)

    لطفا قسمت جدیدش بزارید

  • دین وینچستر
    گزارش اسپویل
    (6 روز پیش)

    فصل اول خیلی کند پیش میره مخصوصا سکانسایی که اون دلقک ظاهر میشه خیلییی کش میدن یکم خسته کننده میشه که بزنی جلو ، اما فصل دوم یه داستان دیگه رو داره و خیلی جذابه مرسی دیجی ❤️

  • waffen
    گزارش اسپویل
    (6 روز پیش)

    دوستان پیشنهاد میکنم یک سربه یوتوب دیپ پادکست بزنید.ویدئو چگونه یهودیان هالیوودروساختندروببینید.بعدمتوجه میشید چراانقدرراجب سیاه پوستان فیلم میسازند.