دانلود فیلم Freaky 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
6.3/1066K Votes

دانلود فیلم Freaky 2020

65 Comments
66 امتیاز منتقدین
4.12 از 42 امتیاز
زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود فیلم Freaky 2020

عجیب و غریب (Freaky) یک فیلم در ژانر ،  و ، محصول سال 2020 ایالات متحده آمریکا، به کارگردانی «کریستوفر لندون» کارگردان فیلم روز مرگت مبارک (دانلود فیلم Happy Death Day) ساخته شده است. فیلمنامه این فیلم را «کریستوفر لندون» به همراه «مایکل کندی» نگارش کرده است. بازیگرانی مانند «وینس وان» بازیگر فیلم خوش گذرانی یا عیاشی (دانلود فیلم The Binge)، «کاترین نیوتن» بازیگر فیلم کارآگاه پیکاچو (دانلود فیلم Detective Pikachu)، «سلست اوکانر» بازیگر فیلم سلا و پیک (دانلود فیلم Selah and the Spades)، «میشا اوشروویچ» ، «امیلی هولدر» ، «نیکلاس استارگل» و «کلی لامور ویلسون» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. دانلود فیلم Freaky 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده دانلود فیلم عجیب و غریب دانلود فیلم فریکی دانلود فیلم دمدمی مزاج

 

«دانلود فیلم عجیب و غریب با زیرنویس فارسی چسبیده»

Freaky” در 13 نوامبر 2020 توسط  کمپانی “یونیورسال پیکچرز” در بلغارستان، کانادا، استونی، اسپانیا، فنلاند، نروژ، سوئد، ترکیه و ایالات متحده آمریکا اکران شد. “عجیب و غریب” واکنش های مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. این فیلم در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از 183 نقد منتشر شده ، توانست 83 درصد رضایتمندی را کسب کند. همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از 111 نقد منتشر شده توانست امتیاز 66 از 100 را به خود اختصاص دهد.

«کریستوفر لندون» این فیلم را با بودجه ی 6 میلیون دلاری ساخته است و میتوان گفت تا کنون با توجه به شرایط پاندمیک کرونا فروش بسیار خوبی داشته است. دانلود فیلم Freaky 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

 

داستان

یک دختر جوان ،بعد از عوض شدن بدنش با یک قاتل سریالی، متوجه می شود که کمتر از 24 ساعت وقت دارد تا دوباره به بدن خودش بازگردد قبل از اینکه این وضعیت دائمی شود.

هم اکنون میتوانید فیلم جذاب و تماشایی Freaky” را با زیرنویس فارسی چسبیده و کیفیت عالی 1080p WEB-DL از وب سایت دیجی موویزدانلود نمایید. همچنین دیجی موویز برای راحتی مخاطبین خود این امکان را فراهم نموده تا بتوانید صورت پخش آنلاین فیلم را با 2 کیفیت HD و SD به همراه زیرنویس فارسی تماشا کنید.

نظرات کاربـران

65
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Vioolet
    گزارش اسپویل
    (5 ماه پیش)

    واسه سرگرمی خوب بود

  • abolfazl33335
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    فیلم باحال و جالبیه و کمدی خوبی هم داره برای گذروندن وقتتون خوبه

  • grmobi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    فان بود من خوشم اومد سلیقه هست خیلی