دانلود فیلم Enemy Lines 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
4.6/101.9K Votes

دانلود فیلم Enemy Lines 2020

3 Comments
0 امتیاز منتقدین
3 از 2 امتیاز

دانلود فیلم Enemy Lines 2020

خطوط دشمن (Enemy Lines) یک فیلم در ژانر جنگی، محصول سال 2020 کشور انگلستان، به کارگردانی «آندرس بانکه» ساخته شده است. فیلمنامه فیلم را «مایکل رایت» بر مبنای داستانی از «تام جورج» نگارش کرده است. بازیگرانی مانند «اد وستویک» بازیگر فیلم جی. ادگار (دانلود فیلم J. Edgar) ، «جان هانا» بازیگر فیلم پسر مادری دیگر (دانلود فیلم Another Mothers Son) ، «تام ویزدوم» ، «کوری جانسون» بازیگر فیلم رادیو اکتیو (دانلود فیلم Radioactive)، «پاول دلاگ» ، «گری گرانت» ، «دانیل جیلینگز» ، «اسکات هاینینگ» ، «اکاترینا ولادیمیروا» ، «ولادیمیر اپیانتسف» ، «کریل پلتنیف» و «پاتریک کارلسون» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(دانلود فیلم خطوط دشمن با زیرنویس فارسی چسبیده)

“Enemy Lines” در 23 و 24 آوریل 2020 در هلند و ایالات متحده آمریکا از طریق اینترنت انتشار یافت. همچنین در 28 آوریل 2020 در کانادا و در 4 مه 2020 نیز در بریتانیا و ایرلند منتشر شد. این فیلم در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از 5 نقد منتشر شده ، توانست 20 درصد رضایتمندی را کسب کند. “این فیلم دارای رده بندی سنی TV-14 است و برای کودکان زیر 14 سال مناسب نمی باشد.”

داستان

در دوران جنگ جهانی دوم، در لهستانِ یخ زده و جنگ زده، گروهی از کوماندو های متحدین به ماموریتی مرگبار در پشت خطوط دشمن فرستاده شده اند. آن ها وظیفه دارند یکی از دانشمندان موشکی را از دست نازی ها آزاد کنند.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • azim13590
    گزارش اسپویل
    (4 ماه پیش)

    ارزش یکبار دیدن داره،واقعیت اینه سرباز باید بمیره برای نجات مفت خورها

  • IMAN
    گزارش اسپویل
    (3 سال پیش)

    از تریلرش میشه فهمید چه آشعالیه

    • Edward
      گزارش اسپویل
      (3 سال پیش)

      به این‌خوبی کجاش اشغاله