دانلود فیلم Citizen Kane 1941 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
8.3/10457.1K Votes

دانلود فیلم Citizen Kane 1941

25 Comments
100 امتیاز منتقدین
4.16 از 32 امتیاز
🏆جزو 250 فیلم برتر با رتبه 99
برنده 1 جایزه اسکار 🥇

دانلود فیلم Citizen Kane 1941

همشهری کین یا شهروند کین (Citizen Kane) یک فیلم در ژانر درام و رازآلود، محصول سال 1941 ایالات متحده آمریکا به کارگردانی «اورسن ولز» کارگردان فیلم سوی دیگر باد (دانلود فیلم The Other Side of the Wind) ساخته شده است. فیلمنامه این فیلم را «اورسن ولز» به همراه «هرمن جی. منکیویچ» نگارش کرده است. در سال 2020 فیلمی از نحوه نگارش فیلمنامه توسط «هرمن منکیویچ» توسط دیوید فینچر با عنوان “منک” (دانلود فیلم Mank 2020) ساخته شد. بازیگرانی مانند «جوزف کوتن» ، «دوروتی کمینگور» ، «اگنس مورهد» ، «روت واریک» و «ری کالینز» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(دانلود فیلم همشهری کین با زیرنویس فارسی چسبیده)

“Citizen Kane” در 5 سپتامبر 1941 در ایالات متحده آمریکا توسط کمپانی “آر. ک. ئو آمریکا” منتشر شد. “همشهری کین” در نه رشته نامزد جایزه اسکار شد که در نهایت برنده ی جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی برای «هرمن جی. منکیویچ» و «اورسن ولز» شد. این فیلم به انتخاب “بنیاد فیلم آمریکا” بهترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا می‌باشد.  این فیلم در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از 92 نقد منتشر شده ، توانست 100 درصد رضایتمندی را کسب کند. همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از 248 نقد منتشر شده توانست امتیاز 100 از 100 را به خود اختصاص دهد. این فیلم اکنون از نظر کاربران بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDB) در لیست 250 فیلم برتر با نمره 8.3 ، در رتبه 99 قرار دارد.

 

“این فیلم دارای رده بندی سنی PG (تصمیم‌گیری با والدین) است به این معنی که والدین ممکن است دوست نداشته باشند بچه‌های جوانشان این سری فیلم‌ها را ببینند و ممکن است مسئله‌ای هم نداشته باشد.”

 

داستان

گروهی از خبرنگاران سعی دارند تا آخرین سخنان گفته شده توسط سرمایه دار کلان و رئیس روزنامه Rosebud آقای «چالرز فاستر کین» را رمزگشایی کنند. فیلم با نمایش حلقه ی چاپ روزنامه ای که تیتر آن زندگی نامه ی چارلز فاستر کین می باشد، شروع می شود. پس از آن ما تکه هایی از گذشته ی زندگی چارلز کین را می بینیم. همانطور که خبرنگاران تحقیق و جستجو بیشتری می کنند، تماشاگران به اوج و محبوبیت رسیدن یک مرد را مشاهده می کنند و در آخر می بینند چطور از قله ی دنیا به پایین کشیده می شود…

نظرات کاربـران

25
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Ali.n
    گزارش اسپویل
    (3 روز پیش)

    مصداق واقعی و کامل مفهوم اورریتد بودن! در بهترین حالت یه فیلم متوسط رو به بالاست همین!معلوم نیست چطوری یه عده این فیلمو میارن تو دسته ی بهترین های تاریخ!جالبه که از نظر منتقدین عزیز که قبله ی عالم یه عده هستند این فیلم اورریتد و بولد شده نمره ی100گرفته و مدت زیادی از نظر منتقدین این فیلم بهترین فیلم بوده!دیگه خودتون اعتبار سایر نظرات منتقد جماعت رو بفهمید

  • Romannsy
    گزارش اسپویل
    (5 ماه پیش)

    این فیلم بخاطر انقلابی که در صحنه سازی ، فیلم برداری ایجاد کرده خیلی خیلی مورد تحسین بوده و به نظر من عین حرف دوستمون که گفت : عین خوردن آبجو تلخ میمونه با اینکه تلخ ه ولی خوردنش یک لذت خاصی داره و در کل فیلم خوبی بود ولی من تو سه جلسه تونستم تمومش کنم ولی در کل تونستم.

  • Nima nematollahi
    (6 ماه پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    من تا ۵ دقیقه آخر فکر میکردم این فقط یه فیلم خوبه ولی سکانس آخرش پشمام رو ریخت کل مفهوم فیلم رو تو سکانس آخر میفهمین.

  • arminmsf
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    همش به این فکر میکنم که من تو سال 2023 با دیدن این فیلم کیف کردم، این فیلم تو دوره خودش با مخاطبش چه کرده؟

  • Alpine Barnes
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    باورم نمیشه یه عده به این فیلم میگن بد… یا مثلا میگن چیز خاصی نبود… حقیقتا سینمای واقعی همینه