دانلود فیلم Dune 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
8/10835.7K Votes

دانلود فیلم Dune 2021

516 Comments
74 امتیاز منتقدین
4.21 از 366 امتیاز
برنده 6 جایزه اسکار 🥇

دانلود فیلم Dune 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

 

تل‌ماسه (Dune‎) ریبوتی‌ست لایو اکشن در ژانر ماجراجویی، درام و علمی تخیلی محصول ۲۰۲۰ کانادا، مجارستان و ایالات متحده آمریکا میباشد. «دنی ویلنوو» که در کارنامه خود فیلم های تحسین شده «Incendies» و «Sicario» دارد کارگردانی فیلم را برعهده داشته است . ویلنوو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز (بر اساس رمان علمی تخیلی تل‌ماسه اثر فرانک هربرت) نگارش کرده است. این فیلم بازسازی فیلم «تل‌ماسه» به کارگردانی دیوید لینچ در سال ۱۹۸۴ (دانلود فیلم تل ماسه ۱۹۸۴) و دومین اقتباس سینمایی از رمان فرانک هربرت است. «تیموتی شالامی» ستاره «فیلم Call Me by Your Name» و «زندیا» ستاره «سریال euphoria» از بازیگران اصلی فیلم میباشند . «ربکا فرگوسن»، «جیسون موموآ»، «جاش برولین»، «اسکار آیزاک»، «خاویر باردم»، «دیوید باتیستا»، «استلان اسکارشگورد» و «دیوید دستمالچیان» از دیگر ستارگانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. (دانلود فیلم Dune 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده از دیجی موویز)

 

« دانلود فیلم تل ماسه ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی چسبیده »

پیش تولید فیلم از سال ۲۰۱۶ آغاز شد. «هانس زیمر» از همان دوران پیش تولید به عنوان آهنگساز به پروژه پیوست. کار ساخت موسیقی فیلم آنقدر پیچیده و طولانی بود که زیمر پیشنهاد «کریستوفر نولان» برای ساخت موسیقی فیلم “Tenetرا رد کرد. ویلنوو از این پروژه به عنوان چالش‌برانگیزترین اثر کارنامه خود یاد کرده است. فیلمبرداری این فیلم طی چهار ماه و در مناطق بیابانی بوداپست مجارستان و صحرای بزرگ اردن انجام شد.

قرار بود  “تل‌ماسه”  در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) توسط کمپانی برادران وارنر اکران شود ولی به دلیل همه گیری ویروس کرونا بارها به تاخیر افتاد ، سرانجام در مهرماه سال ۱۴۰۰ این فیلم بصورت سراسری اکران شد. واکنش های اولیه به فیلم Dune بسیار مثبت بوده و می‌گویند این فیلم همانگونه که The Lord of the Rings در ۲۰ سال پیش و Star Wars در ۴۰ سال پیش تماشاگران را شگفت زده کرد ، خواهد بود. در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از ۱۲۸ نقد منتشر شده ، توانست ۸۹ درصد رضایتمندی و در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۳۴ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۷۵ را به خود اختصاص دهد ، همچنین در زمان نگارش این مقاله در وبگاه بانک اطلاعاتی فیلم ها (IMDB) با ثبت ۸۲ هزار رای و امتیاز خوب ۸٫۴ از ۱۰ در رتبه ۱۱۷ برترین فیلم های تاریخ قرار دارد.

 

داستان

فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده‌است و داستان جوانی به‌نام پل آتردیس را دنبال می‌کند که سعی دارد ماده باارزشی به نام ملانژ که در زادگاهش وجود دارد را کنترل کند. این ماده قابلیت سفر فضایی، افزایش طول عمر و افزایش قدرت‌های ذهنی را به شخص می‌دهد. اطلاعات بیشتر …

نظرات کاربـران

516
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Negar74
    گزارش اسپویل
    (3 روز پیش)

    نميدانم اطلاعيي ندارم😑 ولي قسمت ٢رو نميبينم

  • رضا
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    بنظرم فیلم خوبی نیست. یک مدت طولانی زیادی میشینی پای فیلم که فقط یه سری مقدمه‌چینی انجام بشه برای سری بعدی. اگه فیلم خوبی بود، خودش به تنهایی میتونست داستان رو روایت کنه و نیازی نداشت نقد بخونی یا کتابش رو بخونی و…، از نظر من ارزش دیدن نداره. کاملا حوصله‌سربر و بدون هیجان و بی‌پایان و داغون. امتیاز ۶ براش مناسب هست.

  • Kaveh hakhamaneshi
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    من فیلم رو کاملا دیدم و موضوع و روند فیلم رو هم کامل متوجه شدم و بنظرم فیلم متوسطی بود. انتظار داشتم فیلم حماسی باشه ولی نبود

  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    dune 1984 رو باید دید اول ؟ یا ربطی به هم ندارند؟

    • lord vitiate
      گزارش اسپویل
      (1 هفته پیش)

      ربطی نداره

  • Radnoosh.saltin
    گزارش اسپویل
    (2 هفته پیش)

    چرا زیر نویس نداره؟