دانلود فیلم Once Upon a Time in the West 1968 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
8.5/10343.2K Votes

دانلود فیلم Once Upon a Time in the West 1968

19 Comments
82 امتیاز منتقدین
4.36 از 28 امتیاز
🏆جزو 250 فیلم برتر با رتبه 51

دانلود فیلم Once Upon a Time in the West 1968

روزی روزگاری در غرب (Once Upon a Time in the West) یک فیلم در ژانر وسترن، محصول ۱۹۶۸ ایتالیا و ایالات متحده آمریکا، به کارگردانی سرجیو لئونه ساخته شده است. فیلمنامه را سرجیو لئونه و سرجیو دوناتی (بر اساس داستانی از سرجیو لئونه، برناردو برتولوچی و داریو آرژنتو) نگارش کرده اند. بازیگرانی همچون هنری فوندا (بازیگر فیلم ۱۲ مرد عصبانیچارلز برانسون و کلودیا کاردیناله در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

“روزی روزگاری در غرب”در ۴ جولای ۱۹۶۹ در ایالات متحده آمریکا و در ۱۴ آگوست ۱۹۶۹ در آلمان غربی توسط کمپانی پارامونت پیکچرز منتشر شد. در اروپا، فیلم به موفقیت قابل توجهی دست یافت و ضمن قرار گرفتن در لیست فیلمهای پرفروش، برای چند سال در برخی از شهرهای اروپایی بر روی پرده بود. با این وجود، فیلم در سطح ایالات متحده آمریکا، و در بین فیلمهای اکران شده در سال ۱۹۶۹، با واکنش‌هایی که عمدتاً منفی بودند، مواجه شد و با شکست مالی شدید همراه شد. اگرچه که این فیلم هم اکنون و به ‌طور کلی، به عنوان یک شاهکار سینمایی و نیز به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده در ژانر وسترن شناخته می‌شود.

 

فیلمبرداری این فیلم، که به شیوه وایداسکرین، توسط تونینو دللی کوللی انجام گرفته و همین‌طور موسیقی متن آن(از شاهکارهای تاریخ سینما)، که توسط انیو موریکونه ساخته شده، از امتیازات فیلم شناخته می‌شوند. “Once Upon a Time in the West به خاطر جنبه‌های فرهنگی، تاریخی و زیباشناختی خود، در سال ۲۰۰۹ مورد توجه قرار گرفت و با ثبت آن توسط کتابخانه کنگره ایالات متحده آمریکا، در فهرست فیلم‌های دارای ثبت ملی، مقرر گردید که این فیلم، برای همیشه و همه زمانها، مورد حفظ و مراقبت قرار گیرد.

 

این فیلم در وب‌گاه نقد فیلم  Rotten Tomatoes  از ۶۴ نقد منتشر شده ، توانست ۹۵ درصد رضایتمندی و در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۱۵۱ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۸۲ را به خود اختصاص دهد. “Once Upon a Time in the West” اکنون از نظر کاربران بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDB) در لیست ۲۵۰ فیلم برتر با نمره ۸٫۵ در رتبه ۵۱ قرار دارد. “این فیلم دارای رده سنی PG-13 ( احتیاط برای گروه سنی زیر ۱۳ سال) ، به دلیل برخی ارجاعات جنسی و خشونت می باشد”.

داستان

داستانی حماسی در مورد یک غریبه ی مرموز با ساز دهنی است که به جمع نیروهایی که برای حمایت از یک بیوه ی زیبای بدنام که جانش توسط یک قاتل بی رحم که در راه آهن کار می کند به خطر افتاده است، می پیوندد.

نظرات کاربـران

19
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Nima0047
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    ابر شاهکار! باور کنید صد بار این فیلمو دیدم .نمیدونم چه سریه واقعا تو چند تا از فیلم های لئونه که آدم هر سال هوس میکنه دوباره ببینشون و سیرم نمیشه! این و خوب بد زشت ابر شاهکارهای تکرار نشدنی ژانر وسترن هستن حقیقتا…

  • Mrop
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    فیلم خیلی خوبی بود مخصوصا تو قسمت شخصیت پردازی ها مثل اکثر فیلم های وسترن اولش کمی گیج میشید اما بعد میبینید داستان همچینم پیچیده نبوده برخلاف دیگران روند فیلم بنظرم‌کند نبود نباید از همون ابتدا انتظار دوئل های مختلف رو داشت باید ببینیم هرکی چه جایی توی این داستان داره و بعد در اواسط فیلم کم کم معلوم میشه هرکی در حقیقت مقابل چه کرکتری می ایسته در کل موافق رتبه ی ۵۱ برترین فیلم ها برایش هستم.

  • Bita
    گزارش اسپویل
    (4 ماه پیش)

    این فیلم بی نهایت خسته کننده و عذاب آوره.به هیچ عنوان نبینید. واقعا بی معنی و بی محتوا و به شدت ریتم‌کند و خسته کننده.