دانلود فیلم The Matrix Reloaded 2003 با زیرنویس چسبیده , دوبله فارسی
مشاهده تریلر
7.2/10619K Votes

دانلود فیلم The Matrix Reloaded 2003

28 Comments
62 امتیاز منتقدین
4.55 از 51 امتیاز

دانلود فیلم The Matrix Reloaded 2003 با زیرنویس فارسی چسبیده

 

بارگذاری مجدد ماتریکس یا ماتریکس 2 (The Matrix Reloaded) یک فیلم در ژانر اکشن, علمی تخیلی محصول سال 2003 ایالات متحده آمریکا به نویسندگی و کارگردانی برادران (خواهران) «واچوفسکی» است. این اولین دنباله فیلم «The Matrix 1999» و قسمت دوم در سری فیلم های ماتریکس است. قسمت سوم این سری نیز با نام «The Matrix Revolutions»، شش ماه پس از « بارگذاری مجدد » در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۳ اکران شد. همچنین قسمت چهارم از این فیلم با عنوان «The Matrix 4» قرار است در تاریخ 1 آوریل 2022 با بازی بازیگران قبلی از جمله «کیانو ریوز» و «کری-ان ماس» همچنین به کاگردانی «واچوفسکی ها» اکران شود. (دانلود فیلم The Matrix Reloaded 2003 با زیرنویس فارسی چسبیده از دیجی موویز)

 

«دانلود فیلم بارگذاری مجدد ماتریکس با زیرنویس فارسی چسبیده»

«The Matrix Reloaded» در تاریخ 15 مه 2003 در سرتاسر جهان توسط کمپانی برادران وارنر اکران شد ، این فیلم در جشنواره کن 2003 ، در بخش خارج از رقابت نیز اکران شد. در این فیلم ستارگانی همچون «کیانو ریوز (بازیگر فیلم Siberia)» ، «لارنس فیشبرن (بازیگر فیلم Passengers)» ، «کری-ان ماس (بازیگر سریال Jessica Jones)» ، «هوگو ویوینگ» ، «دانیل برنارد» و «مونیکا بلوچی (بازیگر فیلم Spider in the Web)» به ایفای نقش میپردازند.

 

این فیلم با بودجه 150 ملیون دلاری توانست 741.8 ملیون دلار در سرتاسر جهان بفروشد ، که یک موفقیت عظیم برای کمپانی برادران وارنر بود و رکورد فیلم «Terminator 2: Judgment Day» را شکست و به بالاترین میزان فروش فیلم با رده بندی سنی (R) در تمام تاریخ تبدیل شد تا اینکه فیلم «ددپول» در سال 2016  و سپس فیلم «جوکر» در سال 2019 از آن پیشی گرفتند. فیلم با واکنش های مثبت و منفی بسیاری از منقدان قرار گرفت ، منتقدان جلوه های ویژه خیره کننده و سکانس های اکشن فیلم را تحسین کرده اند اما داستان بسیار پیچیده و عدم یکپارچگی فیلم مورد انتقاد گرفت ، جیمز کمرون (کارگردان فیلم تایتانیک) درباره این فیلم عنوان کرد “واچوفسکی ها در ساخت این فیلم از تکنولوژی جلوه های ویژه 20 سال آینده استفاده کرده اند”.

 

در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از 245 نقد منتشر شده ، توانست 73 درصد رضایتمندی و در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از 40 نقد منتشر شده توانست امتیاز 62 را به خود اختصاص دهددر وبگاه یانک اطلاعاتی فیلم ها (IMDB) از 506 هزار رای امتیاز خوب 7.2 را به خود اختصاص داده است.

 

داستان

در ماتریکس ۲ نئو در جستجو برای پیدا کردن جواب سوالات خود به ملاقات طراح ماتریکس می‌رود. او پس از مواجه شدن با مشکلات فراوان از جمله پیدا کردن کلیدساز، ملاقات دوباره با مأمور اسمیت و مقابله با نرم‌افزاری خطرناک به نام مرویجین، بالاخره نزد طراح ماتریکس می‌رسد. این شخص به نئو می‌گوید که تو اولین فرد منتخب نیستی و پنج تن دیگر هم قبل از تو وجود داشته‌اند. در ادامه نئو باید بین نجات زایان و نجات ترینیتی یکی را انتخاب کند.

نظرات کاربـران

28
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید