کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez48.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.

دانلود فیلم The Plague 2025 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
6.9/101.8K Votes

دانلود فیلم The Plague 2025

10 Comments
79 امتیاز منتقدین
3.29 از 7 امتیاز

نظرات کاربـران

10
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
مرتب‌سازی:
  • INJECTOR
    گزارش اسپویل
    (1404/12/07)

    در نگاه اول فیلم پتانسیل خوب بودن رو داشت اما در عمل چندان جالب از آب در نیومده بود و چنگی به دل نزد

  • Eiranbod
    گزارش اسپویل
    (1404/11/18)

    عالییییی بود ببینید چقدر بچه ها میتونن در حق همدیگه نامردی کنن و همدیگه را به جنون بکشونن یا میتونن باعث موفقیت و پیشرفت همدیگه بشوند

  • Alirezafattahi
    گزارش اسپویل
    (1404/11/18)

    فقط ميتونم بگم لعنت…يكساعتونيم الكى به باد رفت…

  • Zeinab16071366
    گزارش اسپویل
    (1404/11/16)

    فیلم فقط درباره پسران نوجوون نیست،ب نظر من همه ما در بازی یا مسابقه یا اردویی ب نام زندگی هستیم،درسته ک فیلم نگاه روانشناختی ب مهمترین دوران زندگی پسرها یعنی نوجوونی داره،اما همه ما حتی اگر درنوجوانی ب سر نمیبریم هم با ترس،فشار اجتماعی،خشونت پنهان،پذیرفته شدن،نظم اجتماعی و فردی،تلاش برای بقا،نبرد و….درگیر هستیم.افرادی مثل جیک ایلای و بن هم در زندگیهامون هستند و یا ما خودمون یا بن هستیم یا جیک یا ایلای.اتفاقات هم مثل طاعون هستند.رفتار افراد مثل طاعون میوفته ب جونمون یا فکرهای خود ما مثل طاعون م

    • Zeinab16071366
      گزارش اسپویل
      (1404/11/16)

      میوفته ب جونمون.این وسط مهمه ک خودمون باشیم حتی اگه دیگران نمیپسندن خودمون باشیم،افرادی مثل جیک با عقده ها و مشکلات زیاد حتی ممکنه چندتا طرفدار هم دورِ خودشون جمع کنن اما باید بدونیم رفتار اونا بخاطر ضعفهاشون هست و بخاطر اون افراد تغییر نکنیم.بن حرف حقیقت اما تلخی زد گفت خودت بودن خوبه اما درصورتی ک خودت بودن اونی باشه ک مورد پسند دیگران باشه،و ما باید این طرز فکر رو تغییر بدیم خودت بودن درصورتی خوبه ک به کسی آسیب نرسونی نه ب خودت نه ب دیگران،حالا میخواد مورد پسند دیگران باشه میخواد نباشه،برا خو

      • Zeinab16071366
        گزارش اسپویل
        (1404/11/16)

        خودت شاد باش،حتی تنهایی برقص،یاد بگیر توی خلوتت باخودت حالت خوب باشه.امروزه تمام دغدغه بشر تنهایی هست،ای کاش یک نفر در نوجوونی ب من میگفت هیچ اشکالی نداره ک حتی دوست داری تنها باشی هیچ ایرادی نداره ک با تنهایی حالت خوبه بجای اینکه مدام بگن نکنه مشکل دعره ک تنها بودن رو بیشتر دوست داره،نه این مردم کاری میکنن ک واقعا انگشتت رو ببُری،اگر بخوای رو دل مردم باشی واقعا بدبخت میشی کاش یکی این حرفارا ب من میزد و ای کاش واقعا گوش میدادم و سرلوحه زندگیم قرار میدادم.زیاد صحبت کردم فیلم خیلی خوبه ببینید حتما

      • Zeinab16071366
        گزارش اسپویل
        (1404/11/16)

        درمورد خشونت پنهان هم میخواستم بگم ک:خشونت همیشه پرسروصدا و بُلد نیست،ممکنه آرام و بی سروصدا باشه،همین ک همدلی نباشه نوعی خشونت هست،همینکه طرد بشی نوعی خشونت پنهان هست،ب بچه هامون آموزش بدیم اگردرچنین شرایطی قرارگرفتن و موردخشونت قرارگرفتن،چطور رفتار کنن و اگر اطرافیان با شخص دیگه ای با خشونت رفتارکردند نوجوون ماباید چطور برخورد کنه که این خودش نیازمند مطالعه و مشورت زیاد هست ک برمیگرده ب موضوع لطفا اگر آگاهی ندارید بچه دار نشید اول خوب دوران هارا بشناسید آگاه بشید دانش کسب کنید بعد بچه دار بشید

      • mmd wick
        گزارش اسپویل
        (1404/12/02)

        چیزی نمیتونم بگم جز 👌👌👌

    • Soshiant
      گزارش اسپویل
      (1404/11/18)

      چه نظر پخته ای!! واقعا چرا باید زندگی انقد سخت باشه؟ چه هدفی وجود داره پشت این همه سختی؟؟؟؟

  • rezabeigi2000
    گزارش اسپویل
    (1404/11/16)

    اصلاخوب نیست