دانلود فیلم Rising Free 2019 با زیرنویس چسبیده
مشاهده تریلر
4.7/103K Votes

دانلود فیلم Rising Free 2019

2 Comments
0 امتیاز منتقدین
5 از 1 امتیاز

دانلود فیلم Rising Free 2019

آزادانه برخاستن ( Rising Free )  یک فیلم در ژانر درام ، تاریخی محصول سال 2019 ایالات متحده می باشد .” Rising Free “ به کارگردانی کریستین جانسون و به قلم بت جانسون می باشد .ستارگانی همچون ملانی فوست , سامانتا دراک , استیون شان فورد در آن به نقش آفرینی میپردازند . آزادانه برخاستن اولین تجربه بازی در فیلم سینمایی بازیگرانی همچون باب گرو ( در نقش توماس ) و الیاس کامپلین ( در نقش جیمز ) نیز می باشد . “این فیلم دارای رده بندی سنی PG-13 میباشد که حاوی خشونت متوسط می باشد و برای رده سنی زیر 13 سال توصیه می شود.”

 

داستان

” Rising Free ” داستان زن جوانی به نام “ناکومای” ( شخصیت اصلی  و بازی شده توسط ملانی فوست) را در  اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده آمریکا روایت میکند که در محیطی مملو از تعصبات نژادی زندگی میکند . آزار و اذیت بی رحمانه و مشقت های ویرانگر ،باعث می شود که”ناکومای”  به سمت زندگی  تنها گرایش پیدا کند.در پی این ماجرا او هر کس را که به آنها عشق میورزید از درک خود محروم کرد . در حالیکه خطر فروخته شدن و محرومیت از آزادی در سراسر منطقه وسیع قلمرو “اورگان” ( واقع در آمریکا) این زن جوان را تهدید میکند و در حال فرار از زندگی است , یک سفر هولناک و آزار دهنده “ناکومای”را به آغوش خانواده مهربانی هدایت میکند.

 

این خانواده “ناکومای”را به عنوان یکی از خودشان میپذیرند . وی امید را به واسطه ی این خانواده در می یابد . بخشش و رحمت بیش از حد را با توجه به تحولاتی که در وی ایجاد شده بود در خود پرورش می دهد . در طی زمان ، او شروع به پردازش دردی می کند که در عمق وجودش دفن شده است. وی یاد می گیرد که داشتن امید ، بخشش و رحمت بیش از حد  واقعا به چه معنیست. ولی دست تقدیر و سرنوشت به پاشنه نجات خودش ضربه میزند . و یک بار دیگر “ناکومای” خود را در میان افزایش  خطر فروخته شدن و محرومیت از زندگی جدیدی که بدست آورده ، می یابد .

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • لیلا
    گزارش اسپویل
    (4 سال پیش)

    از سایت خوبتون ممنون
    فیلم خوب نبود

  • میثم
    گزارش اسپویل
    (4 سال پیش)

    افتضاح