دانلود سریال وایکینگ ها Vikings با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
8.5/10556.7K Votes

دانلود سریال Vikings

1472 Comments
4.68 از 578 امتیاز
وضعیت: تمام شده (6 فصل)

دانلود سریال وایکینگ ها Vikings با زیرنویس فارسی چسبیده

 

«وایکینگ» (Vikings) یک سریال کانادایی-ایرلندی در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، تاریخی محصول شبکه History میباشد که در 6 فصل منتشر شده و فصل ششم آن در حال پخش میباشد.هم اکنون هم در قلب اروپا واژه ترسناکی است ؛ چیزی همانند مغول ها برای مردم ایران. اما با گذشت زمان به کمک دانش باستان شناسی که از کنکاش باستان شناسان و بررسی های مورخان بدست آمده ، دیدد کلی ما نسبت به قوم وایکینگ ها تغییر کرده است. حالا می دانیم اکثر ساکنان در مناطق سرد شمال اروپا، تنها مهاجم نبوده اند و کشاورزی و داد و ستد هم از مشاغل آنها بوده است . (دانلود سریال وایکینگ ها Vikings با زیرنویس فارسی چسبیده از دیجی موویز)

 

سریال «وایکینگ ها» اگر چه زندگی مردمان مهاجم این سرزمین ها را مدنظر قرار داده، اما از همین زاویه به موضوع پرداخته است. این سریال از وحشتی به مخاطبان می گوید که حملات و تهاجم بخشی از این اقوام، سالیان سال بر بسیاری از کشورهای اروپا سایه انداخته بود، اما آن ها را قومی وحشی که به وایکینگ (دزد دریایی) مقلب شده اند، نشان نمی دهد.

 

«دانلود سریال وایکینگ ها با زیرنویس فارسی چسبیده»

نویسندگان سریال وایکینگ ها و به خصوص سازنده اش «مایکل هرست» با تحقیقات زیاد درباره آنها و آداب و رسومشان ، نحوه نعامل ، زندگی و عقاید و دین قوم های مهاجم ساکن در شمال اروپا، ما را با اقوامی آشنا می سازد که تنها هدف شان از حمله به اروپا در حدود سال 800 میلادی، فقط کشتار و ثروت نبوده؛ بلکه آنها ماجراجویانی بوده اند در پی کشف سرزمین های متنوع.

نظرات کاربـران

1472
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • musio.30na
    گزارش اسپویل
    (2 روز پیش)

    جون مادرتون یکی به من بگه این هاروارد کی بود؟؟؟ چرا فلوکی یه لحظه به هاربارد شبی شد ؟؟یکی کامل توضیح بده که آیا این هاروارد خدا بود یا چی!!؟

  • CUATRO
    گزارش اسپویل
    (5 روز پیش)

    سریال زیاد دیدم ولی این سریال یه چیز عجیبی عه که قابل وصف نیست. رگنار لعنتی