کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez48.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.
- کیفیت : 1080p WEB-DL
- زمان : 25 دقیقه
- ژانر : انیمیشن
- شبکه : TV Tokyo
- محصول کشور : ژاپن
- ستارگان : Shôta Yamamoto,Susumu Chiba,Sayumi Watabe
اقتباسی از یک بازی با همین نام، داستان درگیری بین رودز آیلند و جنبش اتحاد دوباره که بحران را در لانگمن به وجود میآورند.
همراه با زیرنویس چسبیده
4 از 7 امتیاز
وضعیت: پایان فصل اول
فصل : 1
10قسمت1080p WEB-DL SoftSub
Encoder : DigiMoviez
350 MB
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
فصل : 1
10قسمت720p WEB-DL SoftSub
پخش آنلاینEncoder : DigiMoviez
175 MB
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
فصل : 1
10قسمت480p WEB-DL SoftSub
Encoder : DigiMoviez
100 MB
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفاً v.p.n خود را خاموش کنید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
برای اطلاع از جدیدترین آدرس سایت ، به کانال تلگرام دیجی موویز بپیوندید.
برای عضویت در کانال اینجا را کلیک کنید
نظرات کاربـران
10
COMMENTS برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
مرتبسازی:
فراموشی رمز عبور
پس از درخواست شما,ایمیلی برای شما به منظور تغییر رمز عبور شما ارسال خواهد شد,لطفا inbox و پوشه اسپم خود را پس از درخواست بررسی کنید
عضویت در سایت
ورود به پنل کاربری




چقدر مزخرف و بی سر و ته.. وفتتونو تلف نکنید.. اصلا و ابدا ارزش دیدن نداره
عزیزان این فصل سومه گفتم اشتباهی پیش نیاد
سلام. این انیمه در اصل بر اساس یک بازی به همین نام ساخته شده است. بازی خیلی معرکه ای هست ولی حجم زیادی داره. حدودا 6 گیگ. باید بازی کرده باشی تا برای انیمه اشتیاق داشته باشی. البته کلا انیمه زیاد خوب از کار در نیومده
بازی 12 گیگه همین چند روز پیش نصب کردم و بنظرم انیمه خیلی هم خوب در اومد اصلا انیمه باعث شد بازیش رو بریزم و از نظر وفاداری به داستان یا اینا نمیدونم ولی از نظر کیفیت و انیمیشن و شخصیت و داستان و غیره خیلی خیلی خوبه
اقا این فصل سومه اول نیست
واقعا خیلی چرته ، 4 قسمتشو دیدیم گفتم الان دیگه داستانش روان میشه ؛ نمیدونم فازشون چیه همچین چیزایی میسازن
دنبال اثر هنری نباش این جور انیمه ها طرفدار های خاصی داره
دوستان این انیمه دنباله چیزی نداره ؟ قبلش یا بعدش چیزی باید دید؟
اول باید Arknight: Prelude to Dawn ببینی بعدش arknights perish in frost بعدش این یکی
این درواقع فصل سوم هست