کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez49.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.

دانلود فیلم Umami 2025 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
6.1/102K Votes

دانلود فیلم Umami 2025

12 Comments
0 امتیاز منتقدین
2.87 از 23 امتیاز

نظرات کاربـران

12
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
مرتب‌سازی:
  • s.m.matloubi
    گزارش اسپویل
    (1404/03/24)

    زیرنویس خیلی ناقصه 🙁

  • fatikmk
    گزارش اسپویل
    (1404/01/01)

    این فیلم کاملا کپی از فیلم boiling point هست واقعا عجیبه چطور تونستن سکانس به سکانس کپی کنن 😂😂😂😂😂

    • miladjayzi
      گزارش اسپویل
      (1404/03/14)

      ولی جالب بود و پرمحتوا بود امادرر لحظه

  • Zoxoro
    گزارش اسپویل
    (1403/12/27)

    کاملا کپی از یه فیلم به اسم burnt

  • Bahrami5676
    گزارش اسپویل
    (1403/12/25)

    مضخرف فقط دعوا کردن

  • Sarampa
    گزارش اسپویل
    (1403/12/25)

    کاملا بی معنی =))))))))

  • hamta2023
    گزارش اسپویل
    (1403/12/25)

    فیلم برداری خوبی داشت با توجه به داستان .بازیگرا خوب تونستن نقششون رو در بیارن با توجه به اینکه کاراکتر پردازی خاصی نداشت . درام عمیقی نبود اما توانست مخاطب را تا اخر نگه داره . اینکه کل فیلم برداری داخل یک ساختمان بودو دریک شب جذاب بود . درکل نکته خاصی را نمیخواست به مخاطب عرضه کنه اما این باعث ضعیف بودن کار نیست . صرفا چند ساعت شمارا وارد اشپزخانه میکنه و مشکلات کاریشونو بیان میکنه درمواقعی این مشکلات با زندگی شخصیشون هم تداخل پیدا میکنه . برای سبک خودش فیلم بدی نبود

  • richard
    گزارش اسپویل
    (1403/12/24)

    چرت ماله یه لحظشه

  • ranazolfegarporii6
    گزارش اسپویل
    (1403/12/24)

    واقعا بی محتوا و مزخرف بود

  • ajdarpashmkbsr
    گزارش اسپویل
    (1403/12/24)

    بنظرم اصلا این فیلم رو نبینید هیچ نکته مثبت یا اموزنده یا درام یا جذابی نداره همش شلوغی داخل ی رستوران و اعصاب خوردی

  • ajdarpashmkbsr
    گزارش اسپویل
    (1403/12/24)

    بسیار اعصاب خوردکن

  • kkm7
    گزارش اسپویل
    (1403/12/24)

    صرفا به خاطر علاقه ای که به آشپزی دارم نگاه کردم ؛ به نظرم فیلمی اعصاب خوردکن و سراسر بحث و جدل بود هیچ نکته خاصی هم نداشت فقط انرژی منفی