11
12198
4
2 روز پیش
به اعتقاد بسیاری از منتقدان دنیل دی لوئیس بزرگرتین بازیگر نسل خودش است و حالا او پس از هفت...

به اعتقاد بسیاری از منتقدان دنیل دی لوئیس بزرگرتین بازیگر نسل خودش است و حالا او پس از هفت سال بازنشستگی را کنار میگذارد و به مقابل دوربین باز خواهد گشت.

 

“Anemone” نام فیلمی است که دی لوئیس را به دنیای سینما بازگردانده است و کارگردانی این فیلم را رونان دی لوئیس (پسر دنیل دی لوئیس) بر عهده دارد. این فیلم محصول استدیوهای Focus و Plan B است.

 

نویسندگی این فیلم را دنیل و رونان دی لوئیس بر عهده داشته‌اند و موضوع فیلم در مورد رابطه‌ی پیچیده بین پدرها و و پسرها و برادران و همچنین پیوند بین خانواده است. دنیل دی لوئیس نقش اصلی فیلم “Anemone” را بر عهده دارد و این اولین بازیگری او پس از سال 2017 و فیلم “Phantom Thread” است. او در آن فیلم با شان بین، سامانتا مورتون، ساموئل باتملی و سفیا اوکلی گرین همبازی بود.

 

پیتر کوجافسکی رئیس استدیوی Focus در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت هیجان زده‌ایم که با هنرمند نابغه‌ای مانند رونان دی لوئیس در اولین فیلم بلندش به همراه دنیل دی لوئیس همکاری میکنیم. این دو یک فیلمنامه‌ی فوق العاده استثنایی را نوشته‌اند و ما مشتاق هستیم پروژه‌ی مشترکشان را با همکاری استدیوی Plan B در معرض دید بینندگان قرار دهیم.

 

رونان دی لوئیس 26 ساله و یک نقاش است که نمایشگاه بین المللیش در دوم اکتبر در هنگ کنگ افتتاح میشود و سپس نمایشگاهش را به نیویورک و لس آنجلس می‌برد. پدرش تنها بازیگری است که تا به حال سه جایزه‌ی اسکار برنده شده است. دنیل دی لوئیس با فیلم‌های “Lincoln” به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، فیلم “There Will Be Blood” به کارگردانی پال توماس اندرسون و فیلم “My Left Foot” به کارگردانی جیم شریدان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد. او همچنین برای بازی در فیلم‌های “Gangs of New York” و “In the Name of the Father” نیز نامزد اسکار شده بود.

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Pouriabrz
    گزارش اسپویل
    (2 روز پیش)

    به به سلطاااااان دنیل دی لوئیس بزرگ و دوست داشتنی فوق العاده است این بشر

  • Logicake
    گزارش اسپویل
    (2 روز پیش)

    چه خبر جذابی!

  • saxon
    گزارش اسپویل
    (2 روز پیش)

    این همش خداحافظی میکنه برمیگرده دفعه دومه الان

    • TheGolden
      گزارش اسپویل
      (1 روز پیش)

      شماره تلفنتو بزار دفعه بعدی حتما باهات هماهنگ میکنه