1
1201
0
3 روز پیش
استدیوی Vertical اولین تریلر از فیلم “Elevation” با بازی آنتونی مکی و مورینا باکارین را منتشر کرد.   این...

استدیوی Vertical اولین تریلر از فیلم “Elevation” با بازی آنتونی مکی و مورینا باکارین را منتشر کرد.

 

این فیلم علمی و تخیلی در یک آینده‌ی آخر الزمانی اتفاق می‌افتد که هیولاهای خطرناکی روی زمین وجود دارند و انسان‌ها تبدیل به شکار آن‌ها شده‌اند و از ترس آن‌ها انسان‌ها باید در مناطق دو افتاده‌ای پنهان شوند. این فیلم دنیای مشابه با فیلم‌های “A Quiet Place” و “Tomorrow War” دارد که هر دو فیلم‌های موفقی بوده‌اند.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: “Elevation” داستان یک پدر تنها (با بازی آنتونی مکی) را دنبال میکند که به همراه دو زن دیگر (با بازی مورینا باکارین و مدی هسون) عازم سفر خطرناکی میشود تا جان یک پسر بچه را نجات دهند. در این فیلمن انسان‌ها در آینده‌ی پسا آخر الزمانی هستند و هیولاهای خطرناکی نیز روی زمین وجود دارند.

 

این فیلم توسط جرج نولفی کارگردانی شده است. جان گلن و جیکوب رومن و کنی رایان نیز نویسنده‌های فیلمنامه هستند. کارل بیر، الکس بلک، مایکل بومن، جولین برین، برد فولر، الکس جینو، جرج نولفی، جان گلن، جیکوب رومن، کنی رایان و آنتونی مکی تهیه کنندگان فیلم هستند.

 

آنتونی مکی، مورینا باکارین، مدی هسون، دنی بوید جونیور، شانا ارپ، ایان هامل، دیو مالکوف، درکسل مالکوف و گرگ اس پری لیست بازیگران فیلم را تشکیل میدهند.

 

این فیلم قرار است قبل از انتشار پروژه‌ی بزرگ آنتونی مکی به نام “Captain America: Brave New World” منتشر شود و آزمون بزرگی برای آنتونی مکی خواهد بود. چرا که مکی بیشتر با شخصیت سم در دنیای مارول شناخته میشود و فیلم‌های مارولی همیشه بینندگان را به سینما میکشانند. اما باید دید عملکرد مکی در نقش اصلی یک فیلم غیر مارولی نیز موفق خواهد بود یا نه.

 

“Elevation” قرار است در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید