4
1031
0
3 روز پیش
اولین تریلر از فیلم ترسناک و معمایی “Cellar Door” با بازی جوردانا بروستر و لورنس فیشبورن منتشر شد.  ...

اولین تریلر از فیلم ترسناک و معمایی “Cellar Door” با بازی جوردانا بروستر و لورنس فیشبورن منتشر شد.

 

زمانی که یک زوج (با بازی جوردانا بروستر و اسکات اسپیدمن) به دنبال خرید یک خانه برای شروعی تازه هستند، شانس به آن‌ها رو میکند و با یک مرد ثروتمند به نام امت کلیمور (با بازی لورنس فیشبورن) آشنا میشوند. این فرد خانه‌ی مجلل خود را به آن‌ها هیده میدهد؛ اما یک شرط خیلی مهم برای آن‌ها میگذارد؛ اینکه هیچوقت درب سردابی که در بخشی از خانه قرار دارد را باز نکنند. باید دید این زوج میتوانند در طولانی مدت در مقابل وسوسه‌ی باز نکردن درب مقاومت کنند یا نه.

 

سم اسکات و لوری اوانس تیلور نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. وان استاین نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. البته در ابتدا قرار بود نام فیلم “The Offer” باشد که پس از مدتی به “Cellar Door” تغییر پیدا کرد. آخرین فیلم وان استاین فیلم “Every Breath You Take” در سال 2021 با بازی کیسی افلک، میشل موناگن و سم کلافین محسوب میشود. البته او بیشتر با فیلم کمدی تاریک و هیجانی “Terminal” در سال 2018 با بازی مارگو رابی و سایمون پگ شناخته میشود. او همچنین در سال 2020 فیلم “Inheritance” با بازی سایمون پگ و لیلی کالینز را نیز کارگردانی کرده بود و به نظر می‌آید با ساخت فیلم‌های هیجانی پر ستاره مشکلی ندارد.

 

جوردانا بروستر، اسکات اسپیدمن، لورنس فیشبورن، ادیسون تیملین، کریس کانر، کیتی او گریدی، رندی شان شولمن، کیا باتس، زک فاینر، جنی لام تین و نایا آمیلکار بازیگران این فیلم خواهند بود. تام باتر فیلد، جان پاپسیدرا، کریگ پری و شیلا هاناهان تهیه کنندگان این فیلم هستند.

 

“Cellar Door” قرار است در تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) از سینماهای منتخب و سرویس‌های استریم اینترنتی پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید