3
2348
3
1 هفته پیش
دومین تریلر رسمی از فیلم “Gladiator 2” به کارگردانی ریدلی اسکات را منتشر شد.   لوسیوس (با بازی پال...

دومین تریلر رسمی از فیلم “Gladiator 2” به کارگردانی ریدلی اسکات را منتشر شد.

 

لوسیوس (با بازی پال مسکال) پسرِ لوسیلا (با بازی کانی نیلسن) و برادرزاده‌ی کومودوس است. در قسمت اول فیلم “گلادیاتور” اسپنسر تریت کلارک نقش کودکی لوسیوس و خواکین فینیکس نقش کومودوس را بازی کرده بودند.

 

قسمت دوم سال‌ها پس از اتفاقات قسمت اول را دنبال میکند و لوسیوس حالا در شمال بخش آفریقایی نومیدیا زندگی میکند. مادرش او را در کودکی به آنجا فرستاد تا از امپراطوری روم در امان باشد. اتفاقات فیلم لوسیوس را به عنوان یک گلادیاتور به روم برمیگرداند و در آنجا دشمنان جدیدی پیدا میکند و دوباره به آغوش مادرش برمیگردد.

 

سایر بازیگران فیلم شامل پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، یک ژنرال رومی که از مکسیموس دسیموس مریدیوس (در قسمت اول راسل کرو این نقش را بر عهده داشت) دستور میگیرد، دنزل واشنگتن در نقش ماکرینوس، یک تاجر ثروتمند در روم است که برای تفریح چندین گلادیاتور در اختیار دارد و جوزف کوئین و فرد هچینگر در نقش دو امپراطور روم را بازی میکنند.

 

ریدلی اسکات در مصاحبه‌ای با ونیتی فر گفت پس از تماشای بازی پال مسکال در سریال “Normal People” طرفدار او شده است. اسکات و مسکال فقط نیم ساعت با هم صحبت کردند و پس از آن اسکات تصمیم گرفت او نقش اصلی فیلم “Gladiator 2” را ایفا کند. پال مسکال برای بازی در این فیلم بدنسازی سنگینی انجام داده است و پدرو پاسکال در مصاحبه‌اش گفت مبارزه با چنین شخص جوان و ورزیده‌ای در میدان نبرد بسیار سخت بوده است. پدرو پاسکال به پال مسکال لقب “پال دیوار آجری” داده است.

 

در قسمت اول فیلم گلادیاتور راسل کرو نقش مکسیموس را بازی کرد؛ یک ژنرال رومی که که توسط کومودوس به او خیانت شد و مجبور به بردگی شد. او سپس با مبارزه به عنوان گلادیاتور به دنبال انتقام خانواده‌اش بود. در قسمت اول مکسیموس جان لوسیوس و لوسیلا را نجات میدهد. این فیلم موفقیت بزرگی در باکس‌آفیس بود و چندین جایزه‌ی اسکار را برنده شد.

 

“Gladiator 2” قرار است در تاریخ 22 نوامبر (2 آذر) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mahdi97
    گزارش اسپویل
    (4 روز پیش)

    به گفته خوده ریدی اسکات بهترین فیلمش بوده تیزش که همینو میگه یه شاهکار عالی

  • pooyan_6
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    اول گفتم مگه میشه گلادیاتوری ساخته بشه که در حد رقابت با گلادیاتور ridley scott با بازی خیره کننده russell crowe و joaquin phoenix باشه بعد دیدم یا امامزاده قل قلی اینم که کارگردان همونه حضرت denzel washington بازی کرده با Pedro Pascal مگه میشه بد بشه اصلا!!!!!! فقط امیدوارم نقش اصلی خوب کارو دراره

  • hadyka
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    تیزر هاش که به نظر فیلم خفنیه نه به قشنگی گلادیاتور۱