0
300
0
1 ساعت پیش
استدیوی A24 تیزر جدیدی از فیلم ترسناک و هیجانی “Heretic” را با بازی هیو گرنت منتشر کرد.   فیلم...

استدیوی A24 تیزر جدیدی از فیلم ترسناک و هیجانی “Heretic” را با بازی هیو گرنت منتشر کرد.

 

فیلم “Heretic” توسط اسکات بک و برایان وودز نوشته و کارگردانی شده است. این دو در سال 2018 با فیلمنامه‌ای که برای فیلم “A Quiet Place” به کارگردانی جان کرازینسکی نوشتند به شهرت رسیدند. یک و وودز دوباره در سال 2019 و در فیلم “Haunt” همکاری کردند و نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفتند. همین همکاری در سال 2023 و در فیلم “65” با بازی آدام درایور هم افتاد. این دو نفر فیلمنامه‌ی فیلم “The Boogeyman” بر اساس رمان استیون کینگ را هم نوشتند که سوفی تچر در آن فیلم هم به بازی پرداخته بود.

 

زمانی که دو دختر مبلغ مذهبی (با بازی کلوئی ایست و سوفی تچر) به درب خانه‌ی مردی (با بازی هیو گرنت) میروند، اون آن‌ها را به خانه دعوت میکند و با یک سری بازی‌های روانی سخت آن‌ها را آزمایش میکند.

 

مراحل ساخت فیلم “Heretic” در پاییز سال گذشته و همزمان با اعتصابات نویسندگان و بازیگران هالیوود در ونکوور کانادا آغاز شد و با شکل گرفتن توافق جدید در هالیوود توانستند کارشان را از سر بگیرند.

 

بازیگران دیگری همچون ال مک کینون، ریور کوداک، کارولین ادیر، استفانی لاوین و ال یانگ در فیلم حضور دارند. علاوه بر اسکات بک و برایان وودز، کیتی آکینو، لیلیان بدفورد، جولیا گلائوسی، کی راکا، استیسی شر و جنت وولتورنو تهیه کنندگان فیلم هستند.

 

به نظر میرسد در سال‌های اخیر هیو گرنت به بازی در نقش شرور فیلم‌ها عادت کرده است. او در فیلم‌هایی همچون “Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves” و “Operation Fortune: Ruse de Guerre” و “The Gentlemen” و “Paddington 2” نقش شرور را داشته است. ولی گرنت از 28 سالگی به بعد نقش اول یک فیلم ترسناک را بازی نکرده است. آخرین بار در سال 1988 و در فیلم “The Lair of the White Worm” به کارگردانی کن راسل چنین نقشی را بر عهده گرفته بود.

 

“Heretic” قرار است در تاریخ 15 نوامبر (25 آبان) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید