1
307
0
24 دقیقه قبل
اولین تریلر از فیلم درام و تاریخی “Blitz” و با بازی سیرشا رونان و به کارگردانی استیو مک‌کوئین منتشر...

اولین تریلر از فیلم درام و تاریخی “Blitz” و با بازی سیرشا رونان و به کارگردانی استیو مک‌کوئین منتشر شد. وقایع فیلم در زمان جنگ جهانی دوم و زمانی که آلمان نازی لندن را بمباران کرده بود، جریان دارد.

 

در این فیلم از سرویس اپل، سیرشا رونان نامزد جایزه‌ی اسکار در نقش ریتا بازی میکند؛ مادری آشفته که مدام در جستجوی پسر 9 ساله‌اش به نام جرج (با بازی الیوت هفرنن) است. ریتا جرج را در زمان بمباران به خارج از شهر فرستاده بود تا جانش در امان باشد.

 

سیرشا رونان، الیوت هفرنن، هریس دیکینسون، ارین کلیمن، استیفن گراهام، کتی برک، پال ولر، لی گیل و بنجامین کلمنتاین بازیگران این فیلم هستند.

 

استیو مک کوئین علاوه بر کارگردانی “Blitz”، فیلمنامه‌ی آن را نیز نوشته است و جزو تهیه کنندگان فیلم نیز می‌باشد. این اولین فیلم بلند مک کوئین پس از فیلم “Widows” در سال 2018 است. این فیلمساز بریتانیایی شهرتش را با کارگردانی فیلم “12 Years a Slave” در سال 2014 به دست آورد. این فیلم جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم آن سال را برنده و شد و مک کوئین نیز نامزد جایزه‌ی اسکار شد.

 

“Blitz” در تاریخ 9 اکتبر در فستیوال فیلم لندن اکران خواهد شد. استیو مک کوئین در زمان اعلام این خبر در مورد فیلمش گفت: “Blitz” در مورد لندنی‌هاست. به وقایعی که لندنی‌ها طی بمباران تحمل کردند احترام میگذارد.

 

استدیوی Lammas Park متعلق به استیو مک کوئین این فیلم را با همکاری تیم بیون و اریک فلنر از استدیوی Working Title Films و همچنین آرنون میلکان، یاریو میلکان و مایکل شفر از استدیوی New Regency تهیه و تولید کرده است.

 

“Blitz” قرار است در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) ابتدا در فستیوال فیلم لندن اکران شود. سپس در تاریخ 1 نوامبر در سینماهای منتخب پخش میشود. همچنین در تاریخ 22 نوامبر از سرویس استریم Apple TV+ به صورت بین المللی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید