1
869
0
1 روز پیش
استدیوی پارامونت اولین تریلر رسمی فیلم ترسناک “Spin the Bottle” را منتشر کرد. این فیلم قرار است ماه آینده...

استدیوی پارامونت اولین تریلر رسمی فیلم ترسناک “Spin the Bottle” را منتشر کرد. این فیلم قرار است ماه آینده از پلتفرم‌های اینترنتی پخش شود.

 

در این فیلم گروهی از نوجوانان در یک شهر کوچک تگزاس به خانه‌ی متروکه‌ای میروند و بازی چرخاندن بطری را انجام میدهند. در همین حین آن‌ها یک روح را آزاد میکنند که به دنبال آن‌ها میرود.

 

در این فیلم بازیگرانی مانند جاستین لانگ (که سابقه‌ی زیادی از بازی در فیلم‌های ترسناک در کارنامه‌اش دارد)، الی لارتر، تنر استاین، کیلی کانشیرو، تونی آمندولا، رایان ویتنی، هل کامپستون، انجلا هلیلی و سامانتا کورمیر حضور دارند.

 

گوین ویزن (کارگردان فیلم‌هایی چون “The Art of Getting By” و “All Nighter”) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلمنامه توسط جان کریگن نوشته شده است. کریستوفر بریش، کایل هیز، ویل هیز و جیم والدز نیز تهیه کنندگان فیلم هستند. Fortress Media Group بودجه‌ی این فیلم را تامین کرده است.

 

پس از موفقیت فیلم “Talk to Me” که در آن یک دور همی و بازی بین نوجوانان تبدیل به احضار ارواح پلید میشود، حالا “Spin the Bottle” نیز در همان سبک قرار است در ماهی که جشن هالووین برگزار خواهد شد، پخش شود. قبلا نیز فیلم‌هایی نظیر “Truth or Dare” یا “Ouija” در این سبک و حال و هوا ساخته شده بودند.

 

“Spin the Bottle” یکی از فیلم‌های ترسناک پر تعداد استدیوی پارامونت است که قرار است در ماه آینده به مناسبت جشن هالووین پخش شوند. فیلم‌هایی مانند “Apartment 7A” که پیش در آمدی بر فیلم ترسناک و کلاسیک “Rosemary’s Baby” است و همچنین قسمت دوم فیلم “Smile” از فیلم‌های ترسناک ماه آینده‌ی این استدیو است. همچنین ریبوت مجموعه فیلم‌های “Scream” نیز در سال 2025 محصول این استدیو است.

 

“Spin the Bottle” قرار است در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید