0
625
0
1 روز پیش
استدیوی آمازون ام‌جی‌ام اولین تریلر از فیلم اکشن و کمدی “Brothers” با بازی جاش برولین و پیتر دینکلج را...

استدیوی آمازون ام‌جی‌ام اولین تریلر از فیلم اکشن و کمدی “Brothers” با بازی جاش برولین و پیتر دینکلج را منتشر کرد.

 

“Brothers” داستان یک مجرم سابق (با بازی جاش برولین) را نمایش میدهد که سعی دارد خلاف را کنار بگذارد اما زمانی که با برادر دوقلویش (با بازی پیتر دینکلج) به یک سفر جاده‌ای میروند نقشه‌هایش بر هم میخورد. این دو برادر باید راهی برای کنار آمدن با هم پیدا کنند تا بتوانند از دست پلیس و خلافکاران فرار کنند و زنده بمانند.

 

به غیر از جاش برولین و پیتر دینکلج، بازیگران دیگری مانند برندان فریژر، گلن کلوز، تیلور پیج، جنیفر لاندون و زنده یاد امت والش در ایف فیلم حضور دارند. آمازون ام‌جی‌ام حق پخش جهانی فیلم را در ماه مِی به دست آورد.

 

مکس بارباکوف (کارگردان فیلم “Palm Springs”) کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. فیلمنامه‌ی فیلم را میکون بلیر بر اساس داستانی از ایتن کوهن نوشته است. تهیه کنندگی فیلم را اندرو لازار برای استدیوی Mad Chance، جاش برولین برای استدیوی JB Productions و پیتر دینکلج و دیوید گینزبرگ برای استدیوی Estuary Films انجام داده‌اند. تریش استاناردو میکون بلیر نیز تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم هستند.

 

قبل از “Brothers”، استدیوی آمازون ام‌جی‌ام به تازگی فیلم‌های دیگری را نیز برای پخش به پلتفرم پرایم ویدئو برد که میتوان به “Blink Twice” که اولین تجربه‌ی کارگردانی زوئی کراویتز بود، فیلم کمدی و درام “My Old Ass” که نقدهای مثبتی را از منتقدین دریافت کرده بود، اشاره کرد. همچنین فیلم “Killer Heat” با بازی جوزف گوردون لویت، شیلین وودلی و ریچارد مدن نیز در 26 سپتامبر از پلتفرم پرایم ویدئو پخش خواهد شد.

 

“Brothers” قرار است در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) در سینماهای منتخب اکران شود. سپس در تاریخ 17 اکتبر (26 مهر) از پلتفرم پرایم ویدئو در بیش از 240 کشور پخش میشود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید