1
1047
0
1 روز پیش
دومین تریلر رسمی فیلم “Megalopolis” به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا منتشر شد.   صحنه‌های شوکه‌کننده و بحث برانگیزی که...

دومین تریلر رسمی فیلم “Megalopolis” به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا منتشر شد.

 

صحنه‌های شوکه‌کننده و بحث برانگیزی که این فیلم درام آخرالزمانی 2 ساعت و 20 دقیقه‌ای داشت، باعث شد تماشاگران در جشنواره‌ی کن نظرات مختلف و متفاوتی را بیان کنند. اما تشویق‌ها نشان داد که با یک فیلم خوب روبرو خواهیم بود.

 

“Megalopolis” از منتقدان نقدهای بد و خوب مختلفی گرفت. اما پس از اینکه در جشنواره‌ی فیلم کن اکران شد، این فیلم در بین تماشاگران جشنواره محبوب شد. در تریلر فیلم نیز راوی در مورد فرانسیس فورد کوپولا میگوید: یک فیلمساز همیشه از زمان خودش جلوتر بوده است.

 

آدام درایور، جیانکارلو اسپوزیتو، ناتالی امانوئل، شیا لباف، آبری پلازا، جان وویت و جیسون شورتزمن بازیگران “Megalopolis” هستند. این فیلم نابودی آمریکای آینده را به تصویر میکشد و آن را با سقوط روم باستان مقایسه میکند. معمار آینده نگر سزار کاتیلینا (با بازی آدام درایور) یک نیویورک آینده‌گرایانه را در ذهن دارد اما سیاست مداران در نظر دارند تا آینده را نابود کنند.

 

“Megalopolis” اولین فیلم کوپولای 85 ساله پس از فیلم “Twixt” است که در سال 2011 اکران شد. او نزدیک به ده سال بود که قصد ساختن این فیلم را داشت و در نهایت با سرمایه‌ی شخصی بودجه‌ی 120 میلیون دلاری فیلم را تامین کرد.

 

به خاطر جنجال‌هایی که در مراسم کن اطراف فیلم شکل گرفته بود، اگرچه حق پخش فیلم در بسیاری از کشورهای اروپایی فروخته شده بود اما همچنان شرکتی برای پخش فیلم در ایالات متحده اقدام نکرده بودند. اما یک ماه پس از جشنواره‌ی کن (که هفت دقیقه فیلم و فرانسیس فورد کوپولا را تشویق کردند)، بالاخره “Megalopolis” قرار شد با همکاری شرکت Lionsgate و همچنین Imax در سینماها پخش شود.

 

قرار است شرکت Lionsgate این فیلم را در ایالات متحده پخش کند.

 

“Megalopolis” قرار است در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید