3
726
0
1 هفته پیش
نتفلیکس تریلر رسمی سریال انیمیشنی “Twilight of the Gods” اثر جدید زک اسنایدر را منتشر کرد.   این سریال...

نتفلیکس تریلر رسمی سریال انیمیشنی “Twilight of the Gods” اثر جدید زک اسنایدر را منتشر کرد.

 

این سریال انیمیشنی در افسانه‌های اسکاندیناوی جریان دارد و تریلر جدید صحنه هایی از آشنایی خونین سیگرید و لیف، مراسم عروسی فاجعه بارشان و سفر انتقامی سیگرید علیه خدایانی که خانواده‌اش را ازش گرفته‌اند، را نمایش میدهد.

 

این سریال هشت اپیزودی در تاریخ 19 سپتامبر پخش خواهد شد. در همان روز، سازنده، کارگردان و تهیه کننده‌ی اجرایی سریال یعنی زک اسنایدر قرار است در برنامه‌ی Geeked Week LIVE در آتلانتا حضور پیدا کند.

 

در دنیای افسانه‌ایِ جنگ‌های بزرگ، اعمال بزرگ و ناامیدی‌های بزرگ، لیف (با صداگذاری استوارت مارتین) یک پادشاه فانی، در میدان جنگ توسط سیگرید (با صداگذاری سیلویا هوکس) نجات پیدا میکند. سیگرید یک جنگجوی متبحر است و لیف عاشق او میشود. در شب عروسیشان، سیگرید و لیف از خشم و وحشت ثور (با صداگذاری پیلو آسبک) نجات پیدا میکنند و باعث میشود آن‌ها و گروهی از جنگجویان راهی ماموریتی انتقامی شوند که تمام احتمالات بر علیه آن‌هاست. این سریال داستان حماسی عشق، از دست دادن و انتقام است. سفری به جهنم و بازگشت از آن است و قرار است سرزمین‌ها و میدان‌های جنگ خونین و جنگ نا برابر علیه خدایان و شیاطین را به نمایش بگذارد.

 

به غیر از استوارت مارتین، سیلویا هوکس و پیلو آسبک، میتوان از بازیگران دیگری مانند راهول کوهلی (در نقش ایجیل)، پترسون جوزف (در نقش لوکی)، جیمی کلیتون (در نقش سید کونا)، بیرجیت هیورت سورنسن (در نقش هروور)، کریستوفر هیوجو (در نقش اندواری)، تیا سوفی لاک نس (در نقش تایرا) جان نوبل (در نقش اودین) و پیتر استورمیر (در نقش اولفر) در بین صداگذاران این سریال انیمیشنی نام برد.

 

“Twilight of the Gods” قرار است در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) از شبکه‌ی استریم نتفلیکس پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید