20
3113
6
3 هفته پیش
به صورت رسمی اعلام که شد فصل چهارم سریال “Ted Lasso” ساخته خواهد شد. تمام بازیگران اصلی نیز برای...

به صورت رسمی اعلام که شد فصل چهارم سریال “Ted Lasso” ساخته خواهد شد. تمام بازیگران اصلی نیز برای ایفای مجدد نقش‌هایشان بازمیگردند.

 

 

استدیوی برادران وارنر بندی از قرارداد سه بازیگر اصلی سریال که تحت قرارداد اتحادیه‌ی بازیگری بریتانیا بودند (هانا وادینگهام، برت گلدستاین و جرمی سوئیفت) را فعال کرد و این سه بازیگر قرار است برای ایفای مجدد نقش ربکا والتون، روی کنت و لسلی هیگینز بازگردند.

 

این باعث شد این سریال فوتبالی و کمدی که برنده‌ی جایزه‌ی امی نیز شده است در مسیر پخش فصل چهارم قرار بگیرد. استدیو یکی از بندهای قرارداد را فعال کرده است و حالا باید قرارداد جدیدی را با سایر بازیگران اصلی سریال که عضو اتحادیه‌ی هنرمندان و بازیگران آمریکا هستند، منعقد کند. این شامل حال سازنده، تهیه کننده‌ی اجرایی و ستاره‌ی سریال جیسون سودیکیس و همچنین برندان هانت و جونو تمپل نیز میشود.

 

از همان زمانی که سریال “Ted Lasso” به اتمام رسید صحبت‌هایی مبنی بر ساخت ادامه‌ی سریال وجود داشت. در ماه ژانویه، چنینگ دانگی رئیس بخش تلویزیونی استدیوی برادران وارنر در مصاحبه‌ای از احتمال ادامه‌ی سریال پس از وقایع فصل سوم صحبت کرده بود.

 

چنینگ دانگی گفت: خودم هم قسمت آخر سریال رو دیدم و یه درب کوچیکی براش گذاشتن که اگر نیاز بود بتونیم باز هم بازش کنیم. البته فعلا این جمله رو به قطعیت نمیگم. “تد لسو” هنوز کلی طرفدار داره و به نظرم از طرف اپل نیز هنوز اشتیاق زیادی برای “تد لسو” وجود داره. باید از این فرصت استفاده بشه، ما مشتاق میشیم که باز هم این سریال رو ادامه بدیم. این صحبت‌ها رو همیشه میکنیم ولی هنوز چیزی رسمی نشده است.

 

سریال “Ted Lasso” شخصیت تد با بازی جیسون سودیکیس را دنبال میکند که مربی یک تیم کوچک فوتبال آمریکایی دانشگاهی در کانزاس بود و با اینکه هیچ تجربه‌ای از مربیگری فوتبال نداشت، برای مربیگری یه تیم فوتبال حرفه‌ای در انگلیس استخدام شد. هانا وادینگهام، برت گلداستاین، جرمی سوئیفت، برندان هانت، جونو تمپل و فیل دانستر سایر ستارگان این سریال هستند.

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • rahimpcb
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    میخوان گند بزنن به سریال به این باحالی . تقریبا 90 درصد این پروژه ها فصل تمدیدی میشه شکست بزرگشون . تقریبا میشه گفت اکثر سریال ها سه فل اولشون فوق العاده جذاب هستن مگر از کتاب باشه . بعد از اون فقط تجاری هست

  • arbabevafa
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    بهترین خبر امروز بود

  • pherM
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    خدای من :”))))

  • vforvenus
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    بهترین خبر امروزززززز بود آخ جونننننننننننننن

  • Sorena10077
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    با اینکه عاشق این سریال هستم و برنامه دارم برای بار دوم نگاهش کنم اما ساختن فصل چهارمش خیلی بی معنی به نظرم سریال تمام و کمال به پایان رسید و همه چیز مشخص شد باید میذاشتن همون‌جوری بمونه چون ممکنه فصل چهار خراب کنند دید ما به سریال بد بشه و خاطره خوبی ازش نمونه کما اینکه واقعا داستان به نظرم به بهترین شکل به پایان رسید و ادامه دادنش معنی نداره

  • shadi22
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    بهترین خبر امروز هورااا