2
2305
1
4 هفته پیش
دو سال قبل و در چنین روزی جنیفر لوپز و بن افلک در مراسمی در ایالت جرجیا با یکدیگر...

دو سال قبل و در چنین روزی جنیفر لوپز و بن افلک در مراسمی در ایالت جرجیا با یکدیگر ازدواج کردند. حالا در دومین سالگرد ازدواجشان جنیفر لوپز درخواست طلاق کرده است.

 

جنیفر لوپز مدتی پیش آلبوم و فیلم “This Is Me… Now” را پخش کرد. او در این آلبوم عاشقانه در مورد تفکراتی صحبت کرد که باعث شد خود را ببخشد و آماده شود تا باری دیگر عشق بن افلک را بپذیرد. (این دو در سال 2002 تا 2004 نیز با یکدیگر بودند و نامزد نیز کرده بودند. سپس در جولای 2022 در کلیسایی در ایالت نوادا ازدواج اولشان را برگزار کردند. این مراسم حتی باعث شد جنیفر لوپز آهنگ “Midnight Trip to Vegas” را بنویسد. سپس یک ماه بعد در ملک شخصی افلک در جرجیا مراسم دیگری را برگزار کردند).

 

لوپز یک مستند نیز از پشت صحنه‌ی فیلم “This Is Me… Now” که 20 میلیون دلار هزینه‌ی شخصی برای این فیلم کرده بود ارائه کرد. (سومین اثر از “This Is Me… Now” پس از آلبوم و فیلم). او در این مستند میگفت این بزرگترین داستان عاشقانه‌ای است که هیچوقت تعریف نشده است و بن افلک را الهام بخش این اثر هنری میدانست.

 

هر سه اثر “This Is Me… Now” توسط مردم مورد استقبال قرار نگرفت. جنیفر لوپز مجبور شد نام تور آلبومش را به “بهترین آهنگ‌های لوپز” تغییر دهد ولی باز هم در نهایت مجبور به لغو تور شد. پس از لغو تور شایعاتی در مورد فاصله گرفتن لوپز از افلک شنیده میشد.

 

تاریخ با این زوج نیز باز هم خود را تکرار کرد. سلبریتی‌هایی که خوش و خرم در مقابل دوربین خودنمایی میکردند، به طرفداران نشان میدادند که عشق را از نوع ابداع کردند، عشقشان را در خیابان و فیلم و مراسم فرش قرمز در معرض نمایش میگذاشتند. اما زوج “بنیفر” نیز به “برنجلینا” (آنجلینا جولی و برد پیت) و “تامکت” (تام کروز و کیتی هلمز) و حتی نسخه‌ی قدیمی‌تری مانند الیزابت تیلور و ریچارد برتون و بسیاری دیگر پیوست.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • siamak2u14
    گزارش اسپویل
    (4 هفته پیش)

    جنیفر وقت نداره وگرنه کل مردان هالیوود رو یه تست میزنه.. بن افلاک یه شکر خوردم خاصی توی چهره اش هست.