دانلود فیلم The Nature of Love 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
7/102.3K Votes

دانلود فیلم The Nature of Love 2023

45 Comments
80 امتیاز منتقدین
3.94 از 17 امتیاز

نظرات کاربـران

45
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • ameneh zandi
    (5 روز پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    اصلا قشنگ نیست. نمیدونم چرا اکثریت فیلم رو خوب میدونن و نمیدونم چرا امتیازش ۷ هست. حتی خوب نتونسته روانشناسانه مشکلات رو حل کنه. توی قسمتی از فیلم میگه هیچ کس رو ندیدم به زندگیش وفادار باشه به غیر یکی از دوستانم که در نهایت اون دوستش هم مثل همه کاراکترهای فیلم به خیانت مشغول میشه. هیچکس تو فیلم وفادار و معمولی نیست؛ همه کثیفن و خائن. فیلم پر از روابط محدود و صحنه های جنسی مزخرفه… اصلااااا مورد پسند نبود و ابدااا روانشناسانه مسائل زناشویی رو حل نمیکرد هییچ به شدت داشت خیانت رو مسئله عادی به نما

  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    خیلی معمولیه رو به بد

  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (2 هفته پیش)

    فیلم قشنگی بود توصیه میکنم ببینید خیلی خوب پیچیدگی روابط عاطفی احساسی و جنسی بین زن و مرد رو نشون داد که هم ترسناکه و هم میشه ازش درس گرفت ی جورایی

  • MelkoR
    گزارش اسپویل
    (2 هفته پیش)

    فیلم خیلی عالی ای بود مخصوصا برای دوست داران سینما فرانسه و عاشقانه هایی که به هیچ منطقی نمیتونن منطقی باشن الا فرانسه :))

  • MelkoR
    (2 هفته پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    چند تا نکته برای کسانی که میخوان فیلم رو ببینن. یک اینکه فیلم ساخت فرانسه هست و مونیا شکری این فیلم رو کارگردانی کرده. دو فیلم رو فقط از جنبه خیانت و سردرگمی سوفیا در ورابطش نبینین. سه فیلم تقابل دو تا گروه فکری “سنتی( که قشری دهاتی و بی سواد هستن هر کی هر چی گفت قبول میکنن)” و “روشنفکرنما(که خودشون رو تحصیل کرده اهل فرهنگ و هنر میدونن و باور به تفکر فردی و آزاد دارن)”. و حالا سوفیا تحت تاثیر همین آزاد بودن دست به خیانت میزنه و داستان فروپاشی زندگیش و افتادن در بین این دو گروه شروع میشه.

  • firozeh1203
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    موضوع کاملا عادی و قابل پیش بینی !!! اصلا این امتیاز خیلی بالا بود براش نهایت ۵

  • akhtar2020
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    خیلی معمولی

  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    شبیه حیلی از زندگی ها بود، در کل فیلم خوبی هم بود.

  • alefnaz
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    این فیلم فوق العاده بود. دوستانی که میگن خسته کننده س به این خاطر که نوع فیلمبرداری و ساختش متفاوت با فیلمای هالیودیه زبان هم فرانسویه در نتیجه تازگی داره براشون. اما انقدر قشنگ به موضوع خیانت و پایانش پرداخته که واقعا توصیه میکنم ببینید.نمره فیلمم مصداق بارزیه. فیلمبرداری بازی ها و فضای فیلم هم برای من جذاب بود.