7
2559
0
1 ماه پیش
تریلر جدیدی از فیلم “The Substance” با بازی دمی مور و مارگارت کوالی منتشر شد.   در این فیلم...

تریلر جدیدی از فیلم “The Substance” با بازی دمی مور و مارگارت کوالی منتشر شد.

 

در این فیلم دمی مور قرار است نقش یک بازیگر هالیوود را بازی کند که به یک جراحی کلون‌سازی میرود تا بتواند شغلش را نجات دهد. “The Substance” یک فیلم سورئال و ترسناک و فمینیستی است و پلتفرم Mubi وظیفه‌ی پخش آن را بر عهده خواهد داشت.

 

این فیلم ترسناک دومین فیلم کورالی فارگیت پس از فیلم “Revenge” است که اولین بار در فستیوال کن پخش شد و جایزه‌ی افتخاری بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

 

در تریلر نیز نمایش داده میشود که یک تهیه کننده‌ی تلویزیونی (با بازی دنیس کوئید) الیزابت اسپارکل (با بازی دمی مور) که مجری یک برنامه‌ی تلویزیونی است را به خاطر بالا رفتن سنش اخراج میکند و به دنبال یک شخص جوان‌تر و زیباتر برای جایگزینی او میگردد. در ادامه یک دارو به نام “سابستنس” به الیزابت پیشنهاد میشود و به او قول میدهند با مصرفش یک نسخه‌ی جوان‌تر و زیباتر از او آزاد میشود.

 

“The Substance” پخش باشکوهی در جشنواره‌ی کن 2024 داشت و این فیلم توسط تماشاگران به مدت 11 دقیقه ایستاده تشویق شد و در نهایت نیز جایزه‌ی بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد.

 

منتقد ارشد نشریه‌ی ورایتی، اوون گلایبرمن روند شجاعانه‌ی فیلم و به خصوص هدف، نوع فیلمبرداری و بازی‌ها را تحسین کرد و گفت: بازی دمی مور فوق‌العاده شجاعانه بود. چون از یک لحاظ به نوعی نسخه‌ای از زندگی واقعی خودش را بازی میکند (اشاره به شهرت و معروفیت دمی مور در جوانی که با بالا رفتن سنش توسط هالیوود کنار گذاشته شد) و خشونت و ترس و استیصال و انتقام را به خوبی به تصویر میکشد.

 

پلتفرم Mubi حق پخش فیلم را در آمریکای شمالی بر عهده گرفت و فیلم را فقط در سینماها پخش خواهد کرد

 

“The Substance” قرار است در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید