15
7091
2
2 ماه پیش
اولین تریلر از قسمت دوم فیلم پر طرفدار و موفق “The Platform” توسط سرویس نتفلیکس منتشر شد.   در...

اولین تریلر از قسمت دوم فیلم پر طرفدار و موفق “The Platform” توسط سرویس نتفلیکس منتشر شد.

 

در قسمت دوم این فیلم زندانیان یک زندان مرموز و مخوف پس از پنج سال دوباره برخواهند گشت. این فیلم یکی از محبوب ترین فیلم‌های اسپانیایی تاریخ نتفلیکس است و با 82 میلیون و 800 هزار بازدید در سال 2019 در لیست ده فیلم پرطرفدار غیر انگلیسی زبان نتفلیکس، در رده‌ی پنجم  قرار گرفت.

 

داستان فیلم حول محور زندانیان یک زندان به نام “چاله” است و زندانیان دوران سختی را در آن جا تجربه میکنند و برای بقا می‌جنگند.

 

نام ساختمان زندان مرکز خود مدیریتی عمودی است و در هر طبقه چند زندانی حضور دارد. زمانی که وقت غذا خوردن میرسد، یک سکوی پر از غذا به آرامی پایین میرود و به مقدار زمان مشخصی در هر طبقه می‌ایستد. ولی در این صورت زندانیان طبقه‌ی بالا میتوانند اول غذای خود را انتخاب کنند و زندانیان طبقات پایین باید دعا کنند که چیزی برایشان باقی بماند تا بتوانند بخورند.

 

کارگردان قسمت اول “The Platform” گالدر گازتلو اوروتیا بود که برای کارگردانی قسمت دوم نیز بر خواهد گشت.

 

میلنا اسمیت (بازیگر سریال “The Snow Girl”) و هاویک کوچکریان (بازیگر سریال “Money Heist”) به همراه ناتالیا تینا (بازیگر سریال “Game of Thrones”) و اسکار جنادا (بازیگر سریال “Luis Miguel: The Series”) ستارگان این فیلم هستند.

در فیلم “The Platform 2” یک رهبر مرموز نقش هر کس را در سکوها تعیین میکند. یک زندانی جدید علیه روش‌های غیرمتعارف این زندان میشود و با سیستم بی رحمانه‌ی غذا مبارزه میکند. ولی زمانی که غذا خوردن با بشقاب اشتباه حکم مرگ دارد، او تا کجا میتواند پیش برود.

 

کارلوس خوارز، گالدر گازتلو اوروتیا و راکل پریا از استدیوی Basque Films تهیه کنندگان فیلم “The Platform 2” هستند.

 

“The Platform 2” قرار است در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) از سرویس نتفلیکس پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • parastoo2352
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    این فیلم پر از ایهام بود..خیلی دوسش داشتم خداکنه 2 هم خوب باشه،ممنون از اطلاعتون.

  • Arman
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    قسمت یک رو حدود یک سال و نیم پیش دیدم. یه فیلم فوق‌العاده با داستان پر محتوا. حالا مثل همیشه نتفلیکس پیداش شده و معلوم نیست چه بلایی سر این یکی فیلم قراره بیاره.