7
4234
1
3 ماه پیش
استدیوی آمازون اولین تریلر از فیلم اکشن ماجراجویی و کریسمسی به نام “Red One” را با بازی دوین جانسون،...

استدیوی آمازون اولین تریلر از فیلم اکشن ماجراجویی و کریسمسی به نام “Red One” را با بازی دوین جانسون، کریس اونز و جی کی سیمونز را منتشر کرد.

 

طبق خلاصه داستان رسمی فیلم پس از اینکه بابانوئل (با بازی جی کی سیمونز) ربوده میشود، رئیس بخش امنیتی قطب شمال (با بازی دوین جانسون) باید با بدنام‌ترین جایزه بگیر دنیا (با بازی کریس اونز) همکاری کند و با انجام ماجراجویی‌های هیجان انگیز و اکشن کریسمس را نجات دهند.

 

جانسون و اونز ماجراهای جالبی در این فیلم خواهند داشت. برای مثال در تریلر دوین جانسون یک ماشین مسابقه‌ای اسباب بازی معمولی را از اسباب بازی فروشی برمیدارد و با تکنولوژی کریسمسی آن را به یک ماشین شورلت کروت با سایز اصلی تبدیل میکند.

 

سایر بازیگران این فیلم شامل لوسی لو، کیرنان شیپکا، بانی هانت، کریتوفر هیویو، نیک کرول و وسلی کیمل هستند.

 

دوین جانسون صبح دوشنبه پوستر فیلم “Red One” را منتشر کرد که شبیه به یک پوستر تحت تعقیب برای بابانوئل (جی کی سیمونز) است. همچنین نوشت: همه‌ی دنیا به گوش باشن. همه دنبال این مرد بگردین. آخرین بار در قطب شمال دیده شده است. اگر هر گونه اطلاعاتی دارین لطفا از طریق شماره‌ای که زیر این پوستر رسمی “Red One” می‌بینید با مرکز فرماندهی الف‌ها در قطب شمال تماس بگیرید. هم اکنون به یاری سبز شما نیازمندیم. کریسمس به این مورد بستگی دارد. و نیک، رفیق، اگه این رو میخونی… بالاخره پیدات میکنم. کالوم دریفت، فرمانده‌ی الف‌ها.

 

جیک کاسدن، کارگردان فیلم‌های جدید جومانجی، کارگردانی این فیلم را هم بر عهده خواهد داشت. کریس مورگان فیلمنامه‌ی این فیلم را بر اساس داستانی از هیرام گارسیا نوشته است. هیرام گارسیا، دنی گارسیا، دوین جانسون، کریس مورگان، جیک کاسدن و ملوین مار تهیه کنندگان این فیلم میباشند.

 

“Red One” قرار است در تاریخ 15 نوامبر (25 آبان) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • زئوس
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    عالی