8
4734
2
3 ماه پیش
استدیوی سونی و اپل تریلری از فیلم رمانتیک و کمدی “Fly Me to the Moon” با بازی اسکارلت جوهانسون...

استدیوی سونی و اپل تریلری از فیلم رمانتیک و کمدی “Fly Me to the Moon” با بازی اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم منتشر کرد.

 

داستان فیلم در دهه‌ی 1960 میلادی روایت میشود و ناسا یک مدیر بازاریابی را استخدام میکند تا اگر ماموریت فرود بر روی ماه با شکست مواجه شود، یک فیلم جعلی از فرود بر روی ماه درست کنند. شرکت اپل سال 2022 در یک مزایده با یک قرارداد 100 میلیون دلاری برنده‌ی این فیلم شد که قبلا “Project Artemis” نام گذاری شده بود.

 

اسکارلت جوهانسون که از تهیه کنندگان این فیلم است از همان مراحل ابتدایی قرار بود در این فیلم بازی کند. نقشی که چنینگ تیتوم بازی میکند را در ابتدا قرار بود کریس اوانز بازی کند و جیسون بیتمن کارگردان این فیلم باشد، ولی بیتمن به خاطر اختلاف نظر در مورد نوع ساخت از کارگردانی فیلم کنار رفت. با خروج بیتمن برنامه‌ی فیلمبرداری با تغییر مواجه شد و کریس اوانز نمیتوانست همزمان این پروژه و فیلم “Pain Hustlers” برای نتفلیکس را تکمیل کند. به همین خاطر چنینگ تیتوم چایگزین او شد.

 

اسکارلت جوهانسون به تازگی در گفتگویی با مجله‌ی People گفت: کار با چنینگ خیلی راحته و او حرفه‌ای و با روحیه‌اس. خیلی راحت میشه در فیلم عاشقش شد. شخصیت خیلی دوست داشتنی داره. کلی و کول (شخصیت جوهانسون و تیتوم در فیلم) شخصیت کاملا متفاوتی با هم دارن. از بازی با چنینگ در این شرایط لذت بردم.

 

وودی هرلسون، ری رومانو، جیم رش، آنا گارسیا، دونالد الیس واتکینز، نوا رابینز، کالین وودل، نیک دیلنبرگ و کریستین زوبر بازیگران دیگر این فیلم هستند. گرگ برلانتی کارگردان و رز گیلروی نویسنده‌ی فیلم هستند.

 

گرگ برلانتی قبلا به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال‌هایی مانند “Arrow” ، “The Flash”، “The Flight Attendant” و “Riverdale” کار کرده است. همچنین فیلم‌های “Love, Simon” و “The Broken Hearts Club” را کارگردانی کرده است.

 

“Fly Me to the Moon” قرار است در تاریخ 12 جولای (22 تیر) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • horizon7
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    گویینگ ده مون😁🤣

  • silver001
    (3 ماه پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    من دوس میدارم 👍😁🚶‍♂️🚶‍♂️