17
10302
1
3 ماه پیش
ونوم‌ها بازگشتند. استدیوی سونی اولین تریلر فیلم “ونوم: آخرین رقص” آخرین فیلم از سه گانه‌ی شرور دنیای مرد عنکبوتی...

ونوم‌ها بازگشتند. استدیوی سونی اولین تریلر فیلم “ونوم: آخرین رقص” آخرین فیلم از سه گانه‌ی شرور دنیای مرد عنکبوتی را منتشر کرد.

 

تام هاردی مجددا برای ایفای نقش ادی براک بازخواهد گشت تا یک ماجراجویی دیگر با ونوم داشته باشد; شروری که در کتاب‌های کمیک مرد عنکبوتی، به خوردن مغز شهرت دارد. استدیوی سونی نام این فیلم را “آخرین رقص” نامگذاری کرده و اعلام کرد این فیلم آخرین قسمت این سه گانه خواهد بود. به گزارش لاگ‌لاین، در این قسمت از فیلم ادی و ونوم در حال فرار خواهند بود و دنیای هر دوی آن‌ها در تعقیبشان خواهند بود. ادی و ونوم مجبور به گرفتن تصمیمات سختی خواهند شد تا پایانی بر آخرین ماجراجویی آن‌ها باشد.

 

در تریلر، تام هاردی با ارتشی از فضایی‌ها از سیاره‌ی ونوم روبرو میشود و ماموران دولتی نیز در تعقیب آن‌ها خواهند بود. فضایی‌های زیادی به تصویر کشیده خواهند شد و حتی در صحنه‌ای تام هاردی سوار بر اسب فوق سریع و ونومی شده، میشود. جونو تمپل ستاره‌ی سریال “تد لسو” و چیویتل اجیوفور بازیگر فیلم “دکتر استرنج در دیوانگی چندجهانی” هم در این فیلم حضور خواهند داشت

 

ساخت قسمت سوم فیلم ونوم در مراسم سینما کان 2022 تایید شد. دو فیلم قبلی این سه گانه به موفقیت تجاری رسیده بودند. “ونوم 1” 856 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و قسمت دوم این فیلم هم با وجود پاندمی کرونا به فروش 502 میلیون دلاری دست یافت.

 

کلی مارسل نویسنده‌ی “ونوم” و “ونوم: بگذارید کارنیج بیاید” کارگردان این فیلم خواهد بود و این اولین تجربه‌ی کارگردانی اوست. او به همراه تام هاردی نویسندگی فیلمنامه را هم بر عهده داشت. تهیه کنندگان فیلم نیز علاوه بر تام هاردی و کلی مارسل، آوی آراد، هاچ پارکر، ایمی پاسکال و مت تولمک خواهند بود.

 

انتظار میرود فیلم “ونوم: آخرین رقص” در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) بر روی پرده‌ی سینماها برود.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید