دانلود سریال Marry My Husband با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
7.9/107.2K Votes

دانلود سریال Marry My Husband

100 Comments
4.55 از 55 امتیاز
وضعیت: تمام شده (1 فصل)

نظرات کاربـران

100
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amir hossein Ghodsi
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    وای مگه میشه یه ادم انقدر تنفر برانگیز باشه. ای زنه کیه تو سریال. واقعا میخوام بگیرم خفش کنم. سریال خیلی بد و درب و داغونیه. ولی اگه هنوز ندیدی اصلا توجه نکن. بعضی وقتا چرت و پرت ترین چیزا خیلی به دل میشینن. من دوسش دارم سریالو چون احساسات رو میتونه قلقلک بده و از نظر کیفیت فیلمبرداری و استایلی که تدوین داره ارایه میده بنظرم خیلی مناسب خود فیلمه و واقعا با کیفیته. بازم میگم به نظرای دیگران توجه نکنید برا دیدن فیلم. قسمت اول رو باید ببینی. خوشت اومد ادامه بده. نیومد نده.

  • maryampO
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    دختره شخصیت اول داستان فقط روی اعصاب منه؟ تا قبل متحول شدنش که رسما یه آدم نادونه و انگار اختیاری از خودش نداره/: بعد متحول شدنش هم همچنان حالتای یه ادم دست و پا چلفتی رو داره و اعصاب ادمو خورد میکنه. من همش منتظر بودم بعد تحولش شخصیتش قوی بشه و حس خوب بده ولی همچنان مثل آدمای ضعیف و ترسو رفتار میکنه و این حالتای پیک می و تکراریش آدمو خسته میکنه… دوستش هم یه آدم رو اعصاب تر و به شدت پیک می هس… چرا چندتا ادم نرمال تو این سریال نیست؟/:

  • Bahare.aam
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    خیلی قشنگ بود از دیدنش پشیمون نمیشید از دستش ندین

  • Mahddie
    گزارش اسپویل
    (4 ماه پیش)

    واقعا سریال مزخرفی بود. ینی ازینایی بود که Cringe میشدم. اولش و قسمت های 9 و 10 کمی هیجان داشت. ولی موضوع به این خوبی رو گرفتن خرابش کردن و اصلا جذاب نبود. به من واقعا نچسبید. بازیگرا به این خوبی! فیلمای خوب و خفن دارن بعد داستان انقد مزخرف و خسته کننده بود. پیامش این بود که انقد ساده نباشین و اول به خودتون اهمیت بدین و بعد به بقیه تا خودتون رو دوست نداشته باشین ادمای خوب نمیان تو زندگیتون. فیلم به این خوبی، پیام به این خوبی، روند فیلم انقد مزخرف و خسته کننده.

  • niloofar1368p
    گزارش اسپویل
    (6 ماه پیش)

    سريال خوبيه براي طرفدارهاي سريال كره اي ، مثل بيشتر سريال ها تا قسمت 10/11 هيجان داشت و بهو 5 قسمت آخر يواش و بدون هيجان شد اما در كل سريال قشنگيه

  • golsa24
    گزارش اسپویل
    (6 ماه پیش)

    بچه ها بعد از خوندن کامنت هاتون این سریال رو دیدم و خیلی دوست داشتم ، سریال حال خوب کن دیگه ای رو هم بهم معرفی کند لطفا

    • saheldehghan
      گزارش اسپویل
      (3 ماه پیش)

      Sound track یه مینی سریال کره ای هست نگاش کن .پشیمون نمی شی

    • Sahartorabi
      گزارش اسپویل
      (1 ماه پیش)

      من پادشاه مد رو خیلی دوست داشتم دیگه هم مثلش پیدا نکردم