دانلود فیلم Uncut Gems 2019
مشاهده تریلر
7.4/10314K Votes

دانلود فیلم Uncut Gems 2019

66 Comments
92 امتیاز منتقدین
4.42 از 38 امتیاز

دانلود فیلم Uncut Gems 2019

جواهرات تراش نخورده (Uncut Gems 2019) یک فیلم به سبک جنایی، درام و هیجان انگیز به کارگردانی بنی سفدی و جاش سفدی محصول کشور ایالات متحده آمریکا که درسال 2019 منتشر شده است. فیلم‌نامه این فیلم توسط برادران سفدی و رونالد برونشتاین نوشته‌شده‌ است. ستارگانی همچون آدام سندلر ، جولیا فاکس ، کوین گارنت، ایدینا منزل و کوین گارنت در این فیلم به ایفای نقش میپردازند.

«جواهرات تراش‌نخورده» برای نخستین بار در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۱۹ در جشنواره بین المللی فیلم تلیوراید اکران شد و در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ کران عمومی شد . اکران سینمایی (Uncut Gems 2019) در ایالات متحده آمریکا توسط کمپانی ای ۲۴ انجام می‌گردد و در سایر کشورها از استریم اینترنتی نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. جواهرات تراش‌نخورده تحسین عمومی منتقدین را در پی داشت به خصوص بازی آدام سندلر مورد توجه قرار گرفت.

 

داستان

داستان فیلم درباره جواهر فروشی نیویورکی است که در مخمصه ای گرفتار می‌شود و حالا باید وضعیت خانوادگی ، شغلی و اجتماعی خود را سر و سامان دهد و…

نظرات کاربـران

66
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • safa.khalafian
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    دوستان ما مفهوم فیلم رو فهمیدیم عقل کلای عزیز ولی به طرز واقعا باورنکردنی چرت چرت چرت چرت چرت و چرت ساختنش ✋🏽

    • Ariyanf
      گزارش اسپویل
      (3 هفته پیش)

      فکر میکنی که فهمیدی

  • simsalabin
    (9 ماه پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    داستان شبیه روایت داستان یه مرده که چشم هاش رو بسته و مدام به در و دیوار می خوره و میگه چرا نمی توانم راه برم؟. بعضی ها می گن یکمم غیر قابل پیشبینیه، ولی مسئله اینکه اتفاقا همه ی این حوادث بجز صحنه ی اخر قابل پیشبینی بود. چون از اول فیلم ما یه آدم بد قول بدهکار که به هیچکس جز خودش اهمیت نمی ده می بینیم. آرنو جالب بود چون آخرهای فیلم نشون می ده که خودش هم از آدم هایی که استخدام کرده می ترسه ولی جرئت حرف زدن رو نداره وخودش هم پشیمونه ولی دیگه کاری نمی توانه بکنه.