53
22725
19
1 سال پیش
تریلر رسمی فصل ششم سریال Black Mirror منتشر شد: ماه گذشته، نتفلیکس اعلام کرد که نه تنها سریال آینه...

تریلر رسمی فصل ششم سریال Black Mirror منتشر شد: ماه گذشته، نتفلیکس اعلام کرد که نه تنها سریال آینه سیاه (Black Mirror) در ژوئن امسال به این پلتفرم بازمی‌گردد، بلکه خالق و نویسنده سریال، چارلی بروکر که مستند کانک در زمین (Cunk on Earth) نیز از آثار اوست تصمیم گرفته است فرمت این سریال را با مجموعه‌ای از قسمت‌های متفاوت زیر و رو کند. ما هنوز نمی‌دانیم که این موضوع تا چه حد درست خواهد بود، اما این تریلر جدید نشان می‌دهد که فصل جدید مطمئناً تغییرات عمده‌ای را برای «آینه سیاه» به ارمغان خواهد آورد. با دیجی‌موویز همراه باشید.

 

بزرگ‌ترین تفاوت این فصل با فصل‌های دیگر این است که از قسمت‌های جدید به عنوان پنج فیلم جداگانه یاد می‌شود، که ممکن است نشان‌دهنده این باشد که اگرچه فصل جدید (Black Mirror) ممکن است از نظر تعداد قسمت‌ها زیاد نباشد، اما می‌تواند به خوبی داستان خود را در قالب فیلم‌های بلند تعریف کند. مجموعه اطلاعات بدست آمده از این پنج قسمت طوللانی همچنین حاکی از داستان‌های مستقل هر قسمت است. البته نه اینکه قسمت‌های قبلی این سریال هم اینطور نبودند، اما فیلم‌ها فضای محدودی را برای طرفداران فراهم می‌کنند تا با موضوع و شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

 

یکی دیگر از جنبه‌هایی که نشان می‌دهد «آینه سیاه » پیش به سمت تغییر فرمت خود قدم برداشته است، فیلمی با عنوان «جوآن افتضاحه» است که در تریلر بسیار روی آن تمرکز شده و ممکن است حتی برجسته‌ترین داستان این فصل نیز باشد. در این فیلم، جوآن (آنی مورفی) مشغول بالا و پایین کردن یک پلتفرم استریمینگ به نام استریمبری است که با یک سریال درام مواجه می‌شود که کاملاً بر اساس زندگی او است و شخصیت تلویزیونی او توسط سلما هایک ستاره فیلم مجیک مایک: آخرین رقص (Magic Mike’s Last Dance) بازی می‌شود. این سریال همچنین با یک برند دیگر نتفلیکس با عنوان (Demon 79) نیز ور خواهد رفت، داستانی که در دوران قبل از این استریمر جریان دارد و شرکت تولید جعلی پشت آن «آینه قرمز» نام دارد.

 

هرچند این اولین باری نیست که «آینه سیاه» با فرمت فیلم بلند از هوادارانش دل‌نوازی می‌کند. چرا که در فصل 3، قسمت «منفور در کل کشور» مدت زمان پخشش نود دقیقه بود، و همچنین فیلم آینه سیاه: بندراسنچ (Black Mirror: Bandersnatch) که تعاملی زمانی خاصی با سریال ندارد اما به عنوان یک فیلم مستقل از دنیای «آینه سیاه» در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم داستان مشخص ندارد چرا که مانند یک بازی است که در آن بیننده تصمیم می‌گیرد که شخصیت اصلی در نقاط کلیدی از داستان چه کاری انجام دهد.

 

نتفلیکس فصل 6 سریال (Black Mirror) را در 15 ژوئن به نمایش خواهد گذاشت.

 

نظرات کاربـران

19
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Tea
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جدیدا این پسره رو همه جا میبینم ، همین یارو صدیق که تو واکینگ دد داکترشون بود

  • LaEb
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کجای این ترسناک بود

  • hmd9739
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تا الان دنبالش کردم.امیدوارم مثل همیشه عالی باشه