28
9121
6
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی فیلم «Bird Box Barcelona» منتشر شد: اسپین‌آف اسپانیایی فیلم جعبه پرنده (Bird Box 2018)، با عنوان...

اولین تیزر رسمی فیلم «Bird Box Barcelona» منتشر شد: اسپین‌آف اسپانیایی فیلم جعبه پرنده (Bird Box 2018)، با عنوان (Bird Box Barcelona 2023) در جولای امسال در نتفلیکس استریم خواهد شد. تیزر این فیلم را می‌توانید در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

در سال 2018، مخاطبان سینما با دنیای پساآخرالزمانی و پر هیجان فیلم «جعبه پرنده» آشنا شدند. این فیلم با بازی ساندرا بولاک، نقطه عطف بزرگی را در نتفلیکس رقم زد، چرا که طولی نکشید تا عنوان دومین فیلم اورجینال و پرطرفدار این استریمر را از آن خود کرد. در چهار هفته اول پخش این فیلم، 89 میلیون خانواده شاهد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و دلهره‌آور بودند. همین محبوبیت باعث شد تا نتفلیکس، در مارس 2021 اعلام کند که دنیای این فیلم را گسترش داده و در یک اسپین‌آف به زبان اسپانیایی فیلمی جدید از آن را تولید خواهد کرد. امروز، ما اولین نگاه به آنچه که قرار است در 14 ژوئیه 2023 درنتفلیکس پخش شود را خواهیم داشت.

 

اولین تیزر فیلم ( Bird Box Barcelona 2023)، وحشتی تمام عیار را در خیابان‌های این شهر اسپانیایی به تصویر می‌کشد. و ما شاهد آن هستیم که جلوه‌های وحشتناک این جنون از آمریکا به اروپا راه می‌یابد. هرج و مرج مشابهی که در فیلم اول نیز دیده می‌شود، زمانی آغاز می‌شود که مردم از آسمان‌خراش‌ها سقوط کرده و جنون کشور را فرا می‌گیرد.

 

در اولین تصویر منتشر شده از این فیلم نیز چهار مسافری را که چشم‌بندهایی را به چشم زده‌اند، مشاهده می‌کنیم که اشاره‌ای به اتفاقات فیلم اصلی می‌باشد. با این که ما هنوز از روابط میان شخصیت‌های این فیلم اطلاع نداریم، اما به نظر می‌رسد، این گروه در حالی که کورکورانه در خیابان‌های یک بارسلون ویران شده حرکت می‌کنند، کاملاً به یکدیگر اعتماد دارند. انتظار می‌رود این فیلم به لطف بازی‌های درخشان، ماریو کاساس، الخاندرا هاوارد، جورجینا کمبل، دیگو کالوا، نایلا شوبرث، لولا دوئناس، پاتریک کریادو، گونزالو دی کاسترو، میشل جنر و لئوناردو اسباراگلیا به همان موفقیت فیلم اصلی دست بیابد.

 

فیلم ( Bird Box Barcelona 2023) توسط دو برادر به نام‌های الکس و دیوید پاستور کارگردانی می‌شود که در گذشته نیز در سایر کارهای محبوب علمی تخیلی آخرالزمانی خود از جمله (The Last Days 2013) و (Carriers 2006) همکاری داشته‌اند. این زوج همچنین در گذشته با نتفلیکس در فیلم ترسناک، روانشناختی، ساکن (2020 The Occupant) همکاری کرده‌اند. دیلن کلارک، نوریا والس، آدریان گوئرا، کریس مورگان، رایان لوئیس و جاش مالرمن تهیه‌کنندگان و برایان ویلیامز و آینسلی دیویس، مدیران تولید آن هستند.

 

 

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    والا من اصلیشو دیدم بازی ساندرا بولاک خیلی خوب بود ولی پیام فیلمو زیاد متوجهش نشدم چیه؟!! چشمهارا باید بست؟!!! کورخواهم شد در این خاک غریب؟؟؟!!

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    با زبونش یه ذره سخته کنار اومد ن

    • Ss bagheri
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      اسپانیولی خیلی شیرینه.از زبون کره ای ها خیلی بهتره

      • Navashi
        گزارش اسپویل
        (1 سال پیش)

        میخوای باور بکنی یا نه من اینقدر که کره ای دیدم و زبونش برام راحت بود که نگو چینی و ژاپن هم اکیه ولی تایلندی هم میبینم یعنی زبونش اون اوایل مخصوصا بعضی از سریالاش خیلی سخت کناراومدن ولی برای کسی مثل من دیگه عادت شده و راحت میبینم این فیلم رو هم میبینم

  • MaHaN
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یکش که مزخرف بود دومیش هم ساختن! 😐😐

    • Osmol
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      یکش عالی بود به نظرم ،فیلم طوریه که کسی بدش بیاد میگه خوشم نیومد ولی مزخرف واقعا لایق این فیلم نیست