7
2358
0
1 سال پیش
رامی ملک نقش اصلی فیلم هیجانی Amateur را بازی می‌کند: شاید کمتر نام «جیمز هوز» کارگردان بریتانیایی را شنیده...

رامی ملک نقش اصلی فیلم هیجانی Amateur را بازی می‌کند: شاید کمتر نام «جیمز هوز» کارگردان بریتانیایی را شنیده باشید اما احتمالاً سریال محبوب او یعنی اسب‌های آرام (Slow Horse) را دیده اید. این کارگردان اخیراً پروژه بعدی اش را انتخاب کرده است؛ فیلمی هیجانی به نام آماتور (Amateur) که در حال حاضر در اولین مراحل توسعه می باشد. در ادامه بیشتر درمورد این پروژه صحبت خواهیم کرد.

 

شاید نام هوز را کمتر شنیده باشیم، اما بی شک همگی «رامی ملک» بازیگر آمریکایی را می شناسیم و ایفای نقش معرکه او را در سریال جذاب مستر ربات (Mr. Robot) دیده ایم. خبر خوب این است که نقش اصلی فیلم آماتور را رامی ملک بازی خواهد کرد.

 

این فیلم داستان یک رمزنگار سازمان سیا را دنبال می کند که همسرش طی یک حادثه تروریستی کشته می شود و این موضوع این مرد را بسیار پریشان می کند. به همین دلیل او تلاش می کند رئیس هایش را راضی کند که تمرکز خود را روی این پرونده بگذارند، اما اولویت های آن ها باعث می شود که این درخواست را رد کنند. به این ترتیب این رمزنگار با تهدید سازمان را راضی می کند که به او آموزش بدهند تا خودش بتواند این تروریست ها را تعقیب کند.

 

همچنان به صورت رسمی اعلام نشده است که رامی ملک در این فیلم چه نقشی را ایفا خواهد کرد اما با توجه به اینکه او نقش اول این فیلم می باشد می توان گفت که قرار است او را در قالب یک رمزنگار سازمان سیا ببینیم.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 30 بهمن سال 1401 هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید