25
8838
0
1 سال پیش
فیلم Avatar: The Way of Water سومین فیلم پرفروش تاریخ شد: همانطور که می دانید در ماه های اخیر...

فیلم Avatar: The Way of Water سومین فیلم پرفروش تاریخ شد: همانطور که می دانید در ماه های اخیر بیش از هر فیلم دیگری، بحث بر سر فیلم جدید «جیمز کامرون» یعنی آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water 2022) داغ بوده است که ادامه ای بر فیلم آواتار (Avatar 2009) می باشد. این فیلم اخیراً به یک موفقیت جدید دست یافته است.

 

مدتی پیش این فیلم تبدیل به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد و کامرون تبدیل به اولین کارگردانی شد که در لیست پرفروش ترین فیلم های تاریخ، در پنج رتبه اول، سه عنوان را به نام خودش ثبت کرده است و حالا خبر جدید این است که این فیلم موفق شده است رکورد فروش فیلم تایتانیک (Titanic 1997) که در رتبه سوم قرار داشت را بزند و جای او را بگیرد.

 

فیلم تایتانیک که توسط شخص کامرون ساخته شده است فروشی 2.242 میلیارد دلاری داشته است و فیلم جدید کامرون موفق شده است به فروشی 2.243 میلارد دلاری دست یابد و جای این فیلم را بگیرد. دو فیلم دیگری که در صدر این جدول قرار دارند عبارتند از: آوتار با فروشی 2.9 میلیارد دلاری در رتبه اول و انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame 2019) با فروشی 2.79 میلیارد دلاری در رتبه دوم.

 

همانطور که می دانید هفته پیش فیلم تایتانیک دوباره به مناسب 25 سالگی اش اکران شد که همین موضوع باعث شد فروش جهانی این فیلم بالاتر برود، اما این موضوع تنها کمی مدت رسیدن قسمت دوم آواتار به سوم را طولانی‌ تر کرد. البته جا دارد اشاره کنیم که آواتار در هفته های آخر اکرانـش می باشد و ممکن است با اکران های مجدد در سال های آینده، تایتانیک بتواند رتبه سوم را از آواتار پس بگیرد.

 

جیمز کامرون پیش از اکران فیلم اعلام کرده بود که قسمت دوم آواتار را تنها در صورتی می توان یک فیلم موفق دانست که در لیست پر فروش ترین فیلم های تاریخ به رتبه چهار و یا سوم برسد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید