13
4972
1
1 سال پیش
قسمت چهارم مجموعه‌ فیلم‌های ریدیک با عنوان Riddick: Furya ساخته می‌شود: در طول سال های گذشته «وین دیزل» بارها...

قسمت چهارم مجموعه‌ فیلم‌های ریدیک با عنوان Riddick: Furya ساخته می‌شود: در طول سال های گذشته «وین دیزل» بارها اعلام کرده بود که مشتاق است باری دیگر نقش ریدیک را در این مجموعه فیلم ها بازی کند و بلاخره «ددلاین» طی خبری رسمی اعلام کرده است که قسمت چهارم این فیلم با نام ریدیک: فیوریا (Riddick: Furya) ساخته خواهد شد. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم را «دیوید تویی» که سه قسمت پیش را نیز کارگردانی کرده بود، کارگردانی می کند، همچنین نگارش فیلمنامه را نیز شخص تویی انجام داده است. وین دیزل بازیگر نقش اول این فیلم به علاوه بازیگری توسط کمپانی شخصی خودش به نام «وان ریس فیلمز» تهیه کنندگی این فیلم را هم انجام خواهد داد.

 

همچنان اطلاعات زیادی درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است اما می دانیم که ریدیک بلاخره در این قسمت به دنیای خودش باز خواهد گشت، جایی که به سختی به خاطرش می آورد و ترس این را دارد که توسط «نکرومونگرز» نابود شده باشد اما آنجا فیورین‌های جدیدی را می بیند که درحال نبرد با یک دشمن جدید هستند. برخی از این فیورین‌ها بیش از آن چیزی که تصور می شد شبیه به ریدیک هستند.

 

تویی کاگردان این مجموعه درمورد این فیلم گفته است: طرفداران ما سال ها تقاضای همچین اتفاقی را داشتند و بلاخره افتخار این را داریم که با فیلم ریدیک: فیورین جواب درخواست آن ها را بدهیم، من با وین و وان ریس فیلمز بیست ساله که همکاری دارم و ما با هم سه فیلم، دو بازی، یک انیمه و یک کامیک برای اینترنت ساختیم. در این فیلم جدید به دنیای ریدیک می رویم، یعنی جایی که آفرینش ریدیک رو روایت می کنیم.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 23 بهمن سال 1401 هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • qais1376
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خدا چقدر خوشحال شدم چرا انقدر لفتش دادن