دانلود سریال His Dark Materials با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
7.8/1082K Votes

دانلود سریال His Dark Materials

189 Comments
4.41 از 66 امتیاز
وضعیت: تمام شده (3 فصل)

دانلود سریال His Dark Materials با زیرنویس فارسی چسبیده

 

نیروی اهریمنی او (His Dark Materials) یک سریال لایو اکشن در ژانر ماجراجوئی ،خانوادگی بریتانیایی محصول مشترک شبکه BBC و HBO است که اقتباسی از رمان‌هایی با همین نام از «فیلیپ پولمن» ساخته شده است. به نظر می‌رسد که طرفداران این رمان فانتزی قرار است با یک اقتباس خوب از آن مواجه شوند. پیش از این در سال ۲۰۰۷ فیلم The Golden Compass (قطب‌نمای طلایی) به روی پرده‌های سینما رفت که نه تنها نتوانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران رمان آن را به خود جلب کند، بلکه در گیشه نیز با شکست تجاری مواجه شد. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد. (دانلود سریال His Dark Materials با زیرنویس فارسی چسبیده از دیجی موویز)

 

این سریال به تهیه‌کنندگی «نیو لاین سینما»، «جین ترانتر» و «جولی گاردنر» برای پخش در شبکه «بی‌بی‌سی وان» و «اچ بی او» تولید شده است ، پیش از پخش فصل اول، این سریال توسط BBC برای فصل دوم و مشتمل بر ۸ قسمت تمدید شد. «دافنه کین» بازیگر فیلم آنا (دانلود فیلم Ana 2020) ، «لین-منوئل میرندا» بازیگر فیلم همیلتون (دانلود فیلم Hamilton 2020)، «جیمز مک‌آووی» بازیگر فیلم اسپلیت (دانلود فیلم Split 2016)، «روث ویلسون»، «کلارک پیترس»، «ایان گلدر» ، «ویل کین» ، «جورجینا کمپبل» ، «ایان گلدر» ، «آن-ماری داف» ، «جیمز کازمو» ، «مت فریزر» ، «جف بل» و «روتا گدمینتاس» از جمله بازیگرانی هستند که در سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

«دانلود سریال نیروی اهریمنی او با زیرنویس فارسی چسبیده»

از صدا پیشگان حیوانات در این سریال میتوان به «هلن مک‌کروری» در نقش «استلماریا» که یک پلنگ برفی و ارباب آسریل است، «دیوید سوشی» در نقش «کایسا» که یک پرنده شنقار است که با سرافینا پکالا همکاری می‌کند، «کریستلا آلونزو» در نقش «هستر» که خرگوش قطبی لی اسکورسبی است، «کیت کانر» در نقش «پانتالیمون» که موجود لایرا بلاکوا است و «جو تندبرگ» در نقش یورک برنیسون که خرس قطبی مشهور داستان است و با لایرا ملاقات می‌کند، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال His Dark Materials حضور دارند.

 

بطور کلی سریال نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد ، فصل اول سریال در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از ۹۶ نقد منتشر شده ، توانست ۸۰ درصد رضایتمندی را کسب کند همچنین فصل دوم نیز از ۱۴ نقد منتشر شده توانست ۸۶ درصد رضایتمندی کسب کند. همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۲۶ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۶۹ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد. “این سریال دارای رده بندی سنی TV-14 است و برای سنین پایین ۱۳ سال مناسب نمی باشد.”

نظرات کاربـران

189
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Shinart
    گزارش اسپویل
    (1 روز پیش)

    این فیلم خیلی کد داره بنظرم و نسبت به هر سریالی که دیدیم به شدت متفاوت و قشنگه ..دیدنش خالی از لطف نیست

  • Partoahi
    گزارش اسپویل
    (2 هفته پیش)

    بینهایت زیباستتتت