8
3616
1
1 سال پیش
تیزر فصل سوم سریال Slow Horses منتشر شد: همانطور که می دانید فصل دوم سریال اسب‌های آرام (Slow Horses)...

تیزر فصل سوم سریال Slow Horses منتشر شد: همانطور که می دانید فصل دوم سریال اسب‌های آرام (Slow Horses) به تازگی به پایان رسیده است و حالا شبکه «اپل تی وی پلاس» به عنوان کادوی کریسمس به طرفداران این سریال تیزر فصل سوم را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این تیزر به ما وعده می دهد که در فصل سوم اسب های آرام با بازی درخشان «گری اولدمن» قرار است با مقدار زیادی اسلحه، چاقو، خون و خون ریزی و خشونت رو به شویم. همچنین متوجه می شویم که اعضای گند خانه با یک ماموریت جدید رو به رو خواهند شد.

 

این سریال داستان اعضای گند خانۀ «ام ای 5» را روایت می کند؛ گند خانه جایی است که ام ای 5 اعضایی را که اشتباه عملیاتی یا اداری کرده اند را برای تحقیر به آنجا می فرستد تا آنجا کار کنند. گری اولدمن نقش «جکسون لم» یعنی رهبر این گروه را بازی می کند. او یک شخص بد خلق و ناامید است.

 

از دیگر بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به: «کریستین اسکات توماس»؛ «جک لودن»؛ «ساسکیا ریوز»؛ «روزالیند الازار»؛ «کریستوفر چانگ»؛ «فردی فاکس»؛ «کریس ریلی»؛ «ساموئل وست»؛ «سوفی اوکوندو»؛ «ایمی فیون ادواردز»؛ «کادیف کیروان» و «جاناتان پرایس».

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 12 دی سال 1401 همچنان زمانی به صورت رسمی برای آغاز پخش فصل سوم اعلام نشده است.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • arbabevafa
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    میخوره سریال قشنگی باشه !!!