8
3747
0
1 سال پیش
فیلمبرداری فصل چهارم و نهایی سریال Jack Ryan به پایان رسید: همانطور که می دانید فصل سوم سریال محبوب...

فیلمبرداری فصل چهارم و نهایی سریال Jack Ryan به پایان رسید: همانطور که می دانید فصل سوم سریال محبوب جک رایان (Jack Ryan) به تازگی منتشر شده است و احتمالاً درحال تماشای آن هستید و یا به تازگی تمامـش کرده اید؛ اما خبر خوب این است که برای دیدن فصل چهار و نهایی این سریال نیاز نیست مدت زمانی زیادی را منتظر بمانید.

 

می دانید که به دلیل شیوع کرونا مجبور شدیم مدت زمان زیادی را برای فصل سوم منتظر بمانیم اما جدیداً «جان کرازینسکی» بازیگر و تهیه کننده این سریال اعلام کرده است که آن ها فصل سوم و چهارم را پشت به پشت فیلمبرداری کرده اند و فیلمبرداری این فصل به پایان رسیده است.

 

این بازیگر اخیراً با وبگاه «درپ» مصاحبه ای کرده است و در این مصاحبه گفته است: “ما الانـش هم فیلمبرداری فصل چهار رو تموم کردیم، ما فصل سه و چهار رو پشت به پشت فیلمبرداری کردیم. ما می دونیم که طرفدار ها بعد از فصل دوم مجبور شدن مدت زمان زیادی رو برای فصل سه صبر کنن واسه همین این تصمیم رو گرفتیم که این کار رو انجام بدیم تا مخاطبین مجبور نشن زیاد منتظر فصل نهایی بمونن.”

 

این بازیگر در ادامه صحبت هایش گفته است: “این که به مدت بیش از یک سال و نیم فیلمبرداری کنیم برای همۀ ما چالش بزرگی بود؛ یه استراحت کوتاه بین کار داشتیم اما درواقع توی تمام این مدت از خانواده هامون دور بودیم. این نبود که فقط مجبور باشیم از نیویورک بریم به لس آنجلس، ما به بوداپست و اسلواکی و پراگ و چند حای دیگه هم رفتیم.”

 

تا زمان انتشار این خبر در تاریخ 4 دی سال 1401 همچنان به صورت رسمی زمانی برای پخش فصل چهار اعلام نشده است.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید