10
11575
6
1 سال پیش
سریال Westworld پس از چهار فصل کنسل شد: روز جمعه شبکۀ «اچ بی او» طی خبری شوکه کننده اعلام...

سریال Westworld پس از چهار فصل کنسل شد: روز جمعه شبکۀ «اچ بی او» طی خبری شوکه کننده اعلام کرد که سریال وست‌ورلد (Westworld) بعد از چهار فصل کنسل می شود. این خبر درحالی اعلام شده است که کمتر از سه ماه از پخش فصل چهار می گذرد.

 

تصمیمی که برای سرنوشت این سریال گرفته شده بسیار غیر منتظره است، زیرا این سریال زمانی موفقت ترین سریال این شبکه به حساب می امد. این سریال تا به حال 54 بار نامزد دریافت جایزه امی شده و موفق شده برندۀ نه جایزه امی بشود؛ از جمله امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «تندی نیوتون».

 

ماه پیش «جاناتان نولان» یکی از سازندگان این سریال در مصاحبه ای گفته بود که امیدوار است که اچ بی او اجازۀ ساخت فصل پنج را به آن ها بدهد تا بتوانند داستان سریال را به پایان برسانند. اون در این مصاحبه گفته بود “ما همیشه برای فصل پنج و پایان سریال توی این فصل برنامه داشتیم، هنوز داریم با شبکه برای ساخت این فصل مذاکره می کنیم. امیدواریم بتونیم اونا رو قانع کنیم.”

 

«لیزا جوی» یکی دیگر از سازندگان این سریال نیز گفته بود همیشه در حال کار روی یک پایان خاص بوده اند. اون در صحبت هایش گفته بود “جان و من همیشه یه پایان توی ذهنـمون داشتیم که امیدواریم بتونیم بهش برسیم. هنوز کامل بهش نرسیدیم.”

 

در فصل سوم نمودار بینندگان سریال رو به کاهش رفت و در فصل چهارم حتی کمتر هم شد. همچنین این سریال که فصل اولـش موفق شده بود در سایت «راتن تومیتوز» امتیازی مابین 80 را بدست بیاورد در فصل دوم با کاهش رو به رو شد و تقریباً 10 عدد به سمت پایین آمد. به نظر می رسد که مدیر عامل «برادران وارنر دیسکاوری» یعنی «دیوید زاسلاو» قصد دارد به هر قیمتی هزینه های این شبکه را کاهش دهد؛ هرچند که گفته می شود این کنسلی ربطی به مسائل مالی ندارد.

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • vahidgraphic
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    مسخره بازی های چیه من از سال ۲۰۱۳ که میخواستم این فیلم رو شروع کنم ببینم تو خبرها بود که فیلم متوقف شده. خوب تموم کنید دیگه ۱۰ سال ۴ فصل؟

  • Sorena10077
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فصل سوم رو من خیلی دوست داشتم و فکر میکردم دیگه نمیسازن چون همچی سرجاش قرار گرفت و داستان تموم شد اصلا نمیفهمم چرا فصل چهارم رو ساختن 😐

  • foadfcb189917
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هیچ وقت فکر نمیکردم این سریال که اینقدر با برنامه و حساب شده پیش میرفت سناریوش یهو به این شدت ضعیف شه .. انگار فصل سوم و چهارم دادن کلا یکی دیگه ساخته

    • Ahura86
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      تبلیغات بیش از حد فمنیستی همجنسگرایی رنگین پوستی خرابش کرد

  • alfredo515
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تمام شد دیگه . چرا کنسل ؟همه موضوعات به سرانجام رسید

  • Mm
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اصلا قلبم شکست😭💔