20
38455
0
1 سال پیش
قسمت آخر فصل اول سریال House of the Dragon لو رفت: قسمت آخر فصل اول سریال خاندان اژدها (House...

قسمت آخر فصل اول سریال House of the Dragon لو رفت: قسمت آخر فصل اول سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) روز گذشته لو رفت و دو روز قبل از زمان پخش اصلی بر روی اینترنت قرار گرفت؛ هرچند این قسمت منتشر شده کیفیت مناسبی ندارد و به بینندگان پیشنهاد می شود تا زمان رسمی انتشار برای دیدن این قسمت صبر کنند.

 

سخنگوی شبکۀ اچ بی او در این مورد با ورایتی صحبت کرده است و گفته است که ظاهراً این نسخه توسط یکی از شرکای پخش کنندۀ سریال در اروپا، خاورمیانه و یا آفریقا پخش شده است.

 

او در این گفتگو گفته است: ما اطلاع داریم که قسمت ده سریال خاندان اژدها لو رفته و روی تورنت های غیر قانونی قرار گرفته. به نظر می رسد این اشتباه توسط یکی از شرکت های توزیع کننده در اروپا، خاورمیانه یا آفریقا صورت گرفته است. اچ بی او به شدت این نسخه ها را زیر نظر دارد و آن ها را از اینترنت بیرون می کشد. ما ناامید شده ایم که این عمل غیر قانونی تجربه طرفداران وفادار این سریال را مختل کرده است، کسانی که تا زمان پخش صبر می کنند و این سریال را به صورت 4K از اچ بی او و اچ بی او مکس تماشا می کنند.

 

این بار اولی نیست که این اتفاق برای این مجموعه می افتد، در قسمت های اول هم شاهد این لو رفتن ها بوده ایم. همچنین همه به خاطر دارند که سریال (Game of Thrones) حتی بیشتر از این سریال با این اتفاق دست و پنجه نرم می کرد و تقریباً تمام قسمت های سریال پیش از زمان پخش رسمی بر روی اینترنت قرار می گرفت، مخصوصاً در فصل آخر. به همین دلیل افراد در اینترنت شوخی های فراوانی با این شبکه می کنند مخصوصاً شوخی ای که از دیروز زیاد در اینترنت دیده می شود که مربوط می شود به عکسی که در بالای این پست قرار گرفته است؛ کاربران به شوخی این دو را مسئول امنیت شبکۀ اچ بی او معرفی کرده اند.

 

در ابتدا نیز اشاره کردیم که این نسخه منتشر شده از قسمت آخر کیفیت تصویری و صوتی مناسبی ندارد و به بینندگان این سریال پیشنهاد می شود که برای دیدن قسمت آخر صبر کنند تا با کیفیت خوب بتوانند از تماشای آن لذت ببرند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید