9
3180
2
2 سال پیش
آیا آدام سندلر درام را به کمدی ترجیح می‌دهد؟ «آدام سندلر» از اوایل کارش همیشه مخاطبین را به خنده...

آیا آدام سندلر درام را به کمدی ترجیح می‌دهد؟ «آدام سندلر» از اوایل کارش همیشه مخاطبین را به خنده انداخته است؛ فیلم های کمدی اون مانند (Billy Madison 1995) و (Happy Gilmore 1996) اکنون دیگر جزو فیلم های کلاسیک به حساب می آیند و او همچنان درحال بازی در فیلم های کمدی است. اما سنلدر گهگاهی فیلم های دراماتیک هم بازی کرده است مانند فیلم (Hustle 2022) که موضوع آن بسکتبال است.

 

این بازیگر جدیداً مصاحبه ای با «ای‌ای‌آرپی» داشته است و در این مصاحبه از او پرسیده شده است که آیا در این مرحله از زندگی کاری اش دوست دارد در فیلم های درام بازی کند یا کمدی و اون جواب داده است که در هر دوی این ژانر ها مدت زیادی فعالیت داشته است و دوست دارد که چالش های جدیدی را تجربه کند؛ اما کمدی را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارد.

 

مشخص است که این بازیگر همیشه از پروژه ها و چالش های جدید استقبال می کند و دوست دارد کار هایش را به روشی خلاقانه انجام بدهد. برخی از کارگردانان مورد ستایش هم مانند «پل تومان اندرسون» و «برادران سفدی» تونایی بازی در فیلم های درام را در این بازیگر دیده اند و در فیلم هایی مثل (Uncut Gems 2019) و (Punch-Drunk Love 2002) از او استفاده کرده اند که این بازیگر از پس نقش های آن ها به خوبی بر آمد و موفق به دریافت چندین جایزه هم شد.

 

همچنین این بازیگر به تازگی در فیلم جدید «یوهان رنک» به نام (Spaceman) نیز ایفای نقش کرده است که در یک فیلم نقش «جیکوب» را بازی می کند، یک یتیم اهل چک که تمام شانس هایش برای تبدیل شدن به اولین فضانورد کشورش را نادیده می گیرد. این فیلم درحال حاضر در مرحله پس از تولیدش است و انتظار می رود که در سال 2023 اکران شود. این فیلم ممکن از تبدیل به یکی از بهترین فیلم های آدام سنلدر بشود.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    همه ی فیلماش حال آدمو خوب میکنه! پتجاه قرار اول و longest yard که توی ایران به اسم ماشین مخوف دوبله شد واقعا جزو تاپ تن بهترین فیلمهای عمرمه 🖒🖒چقدر صدای منوچهر والی زاده به آدام سندلر مینشست! حیف که سانسور و تحریف نمیزاره لذت کامل ببریم! اگه این دوتا فیلمو ندیدین حتما ببینید!

  • Amir.M.T
    گزارش اسپویل
    (2 سال پیش)

    واقعا یکی از سلاطین کمدی