5
4906
0
2 سال پیش
مارتین اسکورسیزی از فیلم پرل تمجید کرد: به نظر می رسد آخرین فیلم «تی وست» یعنی پرل (Pearl 2022)...

مارتین اسکورسیزی از فیلم پرل تمجید کرد: به نظر می رسد آخرین فیلم «تی وست» یعنی پرل (Pearl 2022) توانسته کارگردان بزرگ «مارتین اسکورسیزی» را بترساند. این کارگردان طی نقدی این فیلم را یک فیلم «عمیقاً برآشوبنده» نامید که «میخکوب کننده» و «وحشی» است. این فیلم به نویسندگی متشرک تی وست و «میا گاث» اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره فیلم ونیز داشته است.

 

اسکورسیزی در این نقد گفته است “فیلم های تی وست نوعی انرژی دارند که این روز ها نادر است و از عشق خالص و محض نسبت به سینما قدرت گرفته است. توی هر فریم فیلم هاش این حس میشه. تی وست و همکار متفکر و خلاقـش میا گاث بازی کردن با مخاطبین هایشان را بلدند… قبل از این که چاقو رو به سینه‌ ها فرو کنند و بچرخانند.” اسکورسیزی همچنین گفت: “من اولش شیفه فیلم شدم، و بعد کم کم فیلم شروع کرد به آزار دادنـم و بعد انقد آنقدر ناآرام شدم که خوابیدن برایم مشکل شده بود اما باز هم نتوانستم تماشایش نکنم.”

 

این فیلم پیش درآمدی بر فیلم ایکس (X 2022) است و داستان چگونه تبدیل شدن پرل به یک قاتل بدجنس را روایت می‌ کند. این فیلم در اولین آخر هفتۀ فروشش توانسته فروشی 3 میلیون دلاری داشته باشد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید