دانلود فیلم ایرانی جانان
مشاهده تریلر
0/100 Votes

دانلود فیلم جانان

0 Comments
0 امتیاز منتقدین
3 از 1 امتیاز

درباره فیلم , دانلود فیلم جانان

دانلود فیلم ایرانی جانان

جانان (janan) یک فیلم ایرانی به سبک درام به کارگردانی کامران قدکچیان، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی محمد نجیبی محصول سال ۱۳۹۷ است. جانان روایت عشق و وفاداری است. عشقی ناب از گذشته‌های دور و تلاقی این عاشقانه با داستان عشق دختر و پسری از نسل امروز… این فیلم از تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است. همچنین ستارگانی همچون امین حیایی,مژگان بیات,پروانه معصومی,بیژن بنفشه‌خواه,سحر زکریا,مهران رجبی,چنگیز وثوقی در این فیلم به ایفای نقش میپردازند.

کامران قدکچیان بعد از ساخت فیلم «پس کوچه‌های شمرون» شش سال از سینما دور ماند تا اینکه با فیلمنامه فرهاد توحیدی دوباره پا به عرصه سینما گذاشت. نام قدکچیان پیش از هر چیز یادآور حرفه تدوین است اما او در پنج دهه فعالیت هنری خود موقعیت‌های مختلف کاری را در سینما و تلویزیون تجربه کرده است و علاوه بر تدوین که حرفه اصلی او بشمار می‌رود، در نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، تهیه کنندگی و حتی بازیگری (البته فقط در یک فیلم) فعالیت داشته و امروز با کوله‌باری از تجربه دست به ساخت فیلم «جانان» دونباله رو مسیر فیلم‌های اخیرش یعنی مسئله عشق و شور عاشقی می‌زند.

داستان , دانلود رایگان فیلم جانان

جانان دختری جوان از یک خانواده فرهنگی و شاعر مسلک است که به طور اتفاقی از دیوان حافظ قدیمی نامه‌ای پیدا می‌کند که حکایت از عشــقی دیرین در سال‌های بسیار دور دارد. جانان حس غریبی به نامه دارد، نمی‌داند چه کند، پس تفالی به حافظ می‌زند و.‌.‌.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید