دانلود فیلم Peninsula 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
5.5/1036K Votes

دانلود فیلم Peninsula 2020

98 Comments
51 امتیاز منتقدین
4.5 از 20 امتیاز

دانلود فیلم Peninsula 2020

شبه‌جزیره یا قطار بوسان ۲ (Train to Busan 2: Peninsula‎) یک فیلم در ژانر اکشن , ترسناک , هیجان انگیز (مرده متحرک – بقا) به کارگردانی «یان سنگ-هو» (کارگردان فیلم Psychokinesis) محصول سال ۲۰۲۰ کره جنوبی است. این فیلم ادامه داستان فیلم قطار بوسان (دانلود فیلم Train To busan) محصول سال ۲۰۱۶ است. از بازیگران آن می‌توان به «گانگ دونگ-ون» بازیگر فیلم Illang: The Wolf Brigade ، «لی جونگ هیون» ، «لی ری» ، «ون هائه-هیو» بازیگر فیلم Inseparable Bros ، «کیم مین-جائه» و «کو کیو-هوآن» اشاره کرد. قرار بود فیلم “Peninsula” در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ به نمایش درآید اما به دلیل اپیدمی کرونا برگزاری این جشنواره لغو شد. سرانجام در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ در سینماهای کره جنوبی اکران شد همچنین در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۰ در ایالات متحده آمریکا اکران گردید.

 

در روز نخست اکران فیلم در کره جنوبی در ۲۳۳۸ سینما اکران شد و توانست ۲٫۴ ملیون دلار بفروشد ، که بهترین رکورد روز آغازین اکران در سال ۲۰۲۰ میباشد ، همچنین مجموع فروش روز اول و دوم اکران فیلم به ۴ ملیون دلار رسید. پس از پنج روز اکران فیلم در کره جنوبی و تمامی کشورهای که در آن سینماها بازگشایی شده بودند به فروش ۲۰٫۸ میلون دلاری (از جمله ۷۵۰ هزار دلار از ۴۵ سینما IMAX) رسید. تا تاریخ ۷ اوت ۲۰۲۰ این فیلم در کره جنوبی ۲۷ ملیون دلار بدست آورده است. قطار بوسان ۲ نقدهای متوسطی از منتقدان دریافت کرد ، در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از ۱۰۱ نقد منتشر شده ، توانست ۸۹ درصد رضایتمندی را کسب کند. همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۵۱ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۷۸ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد.

دانلود فیلم قطار بوسان ۲

داستان

با فیلمی طرفیم که وحشت فراموش‌شده‌ و دست‌کم‌گرفته‌شده‌ی پیدا کردن خودمان در یک جامعه‌ی سقوط کرده و رویارویی با انسان‌های مریضی که قصد خوردن گوشت‌مان را کرده‌اند را زنده می‌کند. زامبی‌هایی که خیلی سریع تغییر می‌کنند و رفتار سراسیمه، دیوانه‌وار و خشونت‌باری دارند. به‌طوری که زامبی‌های «مردگان متحرک» در مقابلشان بچه‌بازی احساس می‌شود. اکنون پس از داستان های قسمت اول ، افرادی که از قطار بوسان جان سالم به در بردند باید برای زنده ماندن تلاش خود را بکنند…

نظرات کاربـران

98
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • shiva heydari
    گزارش اسپویل
    (5 ماه پیش)

    خیلی قشنگ بود،البته که یکش یه چیز دیگه است ولی دو هم خیلی خوب و هیجان انگیز بود من که خیلی دوس داشتم

  • masmas1600
    گزارش اسپویل
    (6 ماه پیش)

    برای تنوع ببینید

  • hadi9867
    گزارش اسپویل
    (6 ماه پیش)

    هم قسمت اول و هم این هردو عالی بودن. به نظرات منفی توجه نکنید .

  • Hossein83x
    گزارش اسپویل
    (6 ماه پیش)

    مزخرف و ضعیف قسمت ۱ کجا این کجا

  • Zynb_mp7
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    ولی فصل یکش یچیز دیگه بود🥲🤌🏻

    • Miladk496
      گزارش اسپویل
      (9 ماه پیش)

      آبجی مگه سریاله 😂